X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Akademia Marketingu nagrodzona Medalem Europejskim 2020!

Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz kolejny nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski została Akademia Marketingu, edukacyjny program wspierający działania marketerów w całej Polsce.

Media Group z dyrektorem ds. digitalu

Aldona Racławska objęła nowoutworzone stanowisko Digital and Communication Director w domu mediowym Media Group. Będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów w obszarze komunikacji cyfrowej, wsparcie oraz dalszy rozwój działu mediów cyfrowych.

#LubellaŁączy – zgotuj sobie obiad z influencerem

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków – wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.

PR w branży FinTech – jak robić to dobrze?

Branża FinTech, czyli technologie finansowe z każdym rokiem rośnie w siłę. Światowy sektor fintech wart jest już ponad 187 miliardów dolarów, a wartość całego rynku finansowego na świecie w 2022 roku szacuje się na ponad 26,5 bilionów dolarów. Ważnym czynnikiem rozwoju branży jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz promocji technologii finansowych. Nie bez znaczenia pozostają działania PR i marketingowe.

Internet Rzeczy, AI, aplikacje dla nadawców i adresatów

Mimo globalnej pandemii i utrudnień w łańcuchach dostaw, międzynarodowe przesyłki wysyłane z DHL Express wciąż trafiają do przedsiębiorców, szpitali i konsumentów na terenie 220 krajów i terytoriów. Pomagają im w tym między innymi technologie, które optymalizują procesy sortowania czy doręczania.

Michał Grzebyk awansuje na stanowisko Head of PR & Content Marketing

Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.

Narzędzia wspierające zdalne badania UX

Sytuacja związana z koronawirusem zmusiła większość firm do przejścia na zdalny tryb pracy. Dotyczy to również badań z użytkownikami. Choć badacze cenią sobie bezpośredni kontakt z respondentami, nietypowe warunki sprawiły, że aplikacje do badań na odległość stały się kluczowym narzędziem.

2020 decydującym rokiem dla automatyzacji

• McKinsey Global Survey podaje, że wszystkie branże wdrażają lub planują wdrożyć technologie automatyzacji.
• W 57 proc. organizacji automatyzacja procesów jest rozpoczęta w przynajmniej jednej jednostce biznesowej lub obszarze działalności .
• Automatyzacja może zwiększyć tempo globalnego wzrostu produktywności na poziomie od 0,8 do nawet 1,4 proc.