Autor: ContentHouse, 26/06/2020
Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz kolejny nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski została Akademia Marketingu, edukacyjny program wspierający działania marketerów w całej Polsce.
Autor: ContentHouse, 04/06/2020
Rozpoczynamy kolejny miesiąc wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z czołowymi ekspertami. Zapraszamy na bezpłatne webinary Akademii Marketingu dotyczące audytowania działań SEO, rozwoju e-sportu, lekcje dotyczącej otwierania sklepu internetowego, a także o hostingu i elastyczności marek w mediach społecznościowych.
Autor: ContentHouse, 28/05/2020
Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.
Autor: Media Group Dom Mediowy, 28/05/2020
Aldona Racławska objęła nowoutworzone stanowisko Digital and Communication Director w domu mediowym Media Group. Będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów w obszarze komunikacji cyfrowej, wsparcie oraz dalszy rozwój działu mediów cyfrowych.
Autor: VMLY&R, 26/05/2020
Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków – wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.
Autor: Klang! Media, 26/05/2020
Branża FinTech, czyli technologie finansowe z każdym rokiem rośnie w siłę. Światowy sektor fintech wart jest już ponad 187 miliardów dolarów, a wartość całego rynku finansowego na świecie w 2022 roku szacuje się na ponad 26,5 bilionów dolarów. Ważnym czynnikiem rozwoju branży jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz promocji technologii finansowych. Nie bez znaczenia pozostają działania PR i marketingowe.
Autor: CluePR, 20/05/2020
Mimo globalnej pandemii i utrudnień w łańcuchach dostaw, międzynarodowe przesyłki wysyłane z DHL Express wciąż trafiają do przedsiębiorców, szpitali i konsumentów na terenie 220 krajów i terytoriów. Pomagają im w tym między innymi technologie, które optymalizują procesy sortowania czy doręczania.
Autor: VMLY&R, 18/05/2020
Maj w polskim Internecie upływa pod hasłem #Hot16Challenge2. Do akcji dołączają marki, a wśród nich trzy z portfolio agencji VMLY&R.
Autor: ContentHouse, 11/05/2020
Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.
Autor: e-point , 04/05/2020
Sytuacja związana z koronawirusem zmusiła większość firm do przejścia na zdalny tryb pracy. Dotyczy to również badań z użytkownikami. Choć badacze cenią sobie bezpośredni kontakt z respondentami, nietypowe warunki sprawiły, że aplikacje do badań na odległość stały się kluczowym narzędziem.
Autor: Welcome Digital, 02/05/2020
Autor: ContentHouse, 29/04/2020
Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na rynku w erze postkoronawirusowej. W odpowiedzi na gwałtowne potrzeby zmian w funkcjonowaniu firm, Business Centre Club, we współpracy z ContentHouse, rozpoczyna cykl bezpłatnych webinarów edukacyjnych „Cyfrowa Firma”.
Autor: ContentHouse, 29/04/2020
Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.
Autor: CluePR, 22/04/2020
• McKinsey Global Survey podaje, że wszystkie branże wdrażają lub planują wdrożyć technologie automatyzacji.
• W 57 proc. organizacji automatyzacja procesów jest rozpoczęta w przynajmniej jednej jednostce biznesowej lub obszarze działalności .
• Automatyzacja może zwiększyć tempo globalnego wzrostu produktywności na poziomie od 0,8 do nawet 1,4 proc.
Autor: VMLY&R, 22/04/2020
Drugi rok z rzędu sieć VMLY&R została określona mianem "Agency to Watch" w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”.