Autor: ŁubuDubu PR, 19/08/2024
Agencja Enyo, która wspiera Lancôme w obszarze marketingu, w ostatnim czasie skoncentrowała się na działaniach wokół promocji nowej linii nawilżających pomadek do ust z portfolio marki – Lip Idôle.
Autor: ContentHouse, 12/08/2024
Działania obejmują obsługę komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych w ramach akcji #MamWpływ.
Autor: fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty, 09/08/2024
Współczesny świat obfituje w ekrany. Telewizory, komputery, smartfony i tablety towarzyszą nam na co dzień, nierzadko stając się głównym źródłem rozrywki dla dzieci. Niestety, nadmierne korzystanie z elektroniki może mieć negatywny wpływ na ich rozwój, zarówno fizyczny, jak i psychiczny.
Autor: ContentHouse, 02/08/2024
W ostatnich latach Monika Nykiel pełniła funkcję Content Marketing Managerki. Z
ContentHouse związana jest od 2015 roku. Od 9 lat rozwija również redakcję portalu
socialpress.pl.
Autor: Agencja Rokmates, 31/07/2024
Agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych. Tym samym od lipca polska agencja jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach dotychczasowej współpracy od stycznia 2023 roku do czerwca 2024 roku ukazało się 130 publikacji autorstwa 101 różnych twórców.
Autor: ŁubuDubu PR, 25/07/2024
Dom mediowy Media People oraz agencja Performance Media wygrały przetarg na stworzenie strategii komunikacji dla marki napojów JUMI JUMI, z portfolio firmy GLADIO GROUP. Rozpoczynające się właśnie działania reklamowe, wspierające rynkowy debiut marki, skupią się na mediach społecznościowych i będą w dużej mierze oparte na influencer marketingu. Skierowane będą do osób z generacji Zet oraz Alfa.
Autor: ŁubuDubu PR, 15/07/2024
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone – Danio Jogurt Pitny.
Autor: Cyrek Digital, 10/07/2024
To kolejny krok w budowie samowystarczalnego ekosystemu biznesowego, otwierający nowe perspektywy rozwoju i synergii w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/07/2024
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała lokalizację globalnej kampanii dla marki Compeed, z portfolio Perrigo Poland. Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.
Autor: Cyrek Digital, 09/07/2024
To kolejny krok w budowie samowystarczalnego ekosystemu biznesowego, otwierający nowe perspektywy rozwoju i synergii w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/07/2024
Snap Inc i Aleph – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają na naszym rynku ważną nowość dla reklamodawców: Filtry AR.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/07/2024
Marka Sushi4You została nowym klientem They.pl w wyniku wygranego przez tę agencję przetargu, zorganizowanego przez firmę Sushi&Food Factor. Agencja odpowiada za kompleksowe działania strategiczne oraz kreatywne.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 20/06/2024
Systemy chmurowe firmy zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM – Symfonia Obieg Dokumentów oraz najlepszy produkt zintegrowanej komunikacji – Symfonia eBiuro. Kapituła konkursowa doceniła przede wszystkim ich elastyczność i innowacyjność, a także pozytywny wpływ na kreowanie nowych możliwości biznesowych w sektorze MŚP.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 19/06/2024
Celem programu Symfonia Lab jest tworzenie nowych i udoskonalanie istniejących rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem ich użytkowników na każdym etapie procesu produkcji.
Autor: Agencja Rokmates, 13/06/2024
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).