Autor: KnowledgeHub, 12/02/2019
Kłamliwe i nierzetelne treści to problem, z którym jako użytkownicy Internetu borykamy się nie od dziś. Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko fake news to nie tylko problem social mediów. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia nieprawdziwych treści w wynikach wyszukiwania Google.
Autor: ContentHouse, 12/02/2019
Grupa Polskie Składy Budowlane przedłużyła umowę z agencją ContentHouse w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych dla Grupy oraz sieci sklepów PSB Mrówka.
Autor: PublBox, 11/02/2019
Choć każdy internauta może funkcjonować w mediach społecznościowych dla własnej przyjemności, dla niektórych staje się to pełnoprawny, jedyny zawód. Aby określić wynagrodzenie dobrych specjalistów ds. social media, najpierw trzeba zdefiniować, co świadczy o ich jakości, a później przejść do czynników decydujących o wysokości płac.
Autor: KnowledgeHub, 08/02/2019
To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w stanie sprostać oczekiwaniom?
Autor: KnowledgeHub, 29/01/2019
Coraz większą rolę w środkach przekazu odgrywa nowa technologia, która pozwala na trafne dotarcie do odbiorców. Doskonale rozumieją to firmy z branży e-commerce, czyli wszelkiego rodzaju platformy transakcyjne on-line, którym zależy na przyciągnięciu uwagi jak największej grupy odbiorców i przekierowaniu ich do skorzystania ze swojego serwisu. Jak robią to światowe marki?
Autor: INSIGNIA, 25/01/2019
W 2019 roku między kuchnią a salonem w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się: najbardziej rozpoznawalna projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska i mistrz kuchni, Mateusz Gessler. W tej edycji Akademii Smaku, smak nabierze dodatkowego wymiaru.
Autor: KnowledgeHub, 24/01/2019
Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera
Autor: PublBox, 21/01/2019
PublBox zebrał dla was kilka skutecznych lifehacków, które pomogą zwiększyć efektywność SMM.
Autor: KnowledgeHub, 21/01/2019
W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych,
a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. To właśnie ono zrewolucjonizowało
w ostatnich latach światowe rynki digital marketingu. Jak pośród natłoku informacji sprawić, aby to nasz przekaz zainteresował odbiorców? Jakie rozwiązania warto wykorzystać w swojej strategii
w 2019 roku?
Autor: KnowledgeHub, 17/01/2019
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. Co jest powodem tak szybko rosnącej popularności? Jakie znaczenie ma dla marek i konsumentów?
Autor: KnowledgeHub, 11/01/2019
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Wszystko wskazuje na to, że ten model, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, nie zniknie z reklamowego ekosystemu w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Co więcej, z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć najważniejszych trendów, które ukształtują ten model w 2019 roku.
Autor: KnowledgeHub, 10/01/2019
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w mediach społecznościowych znacząco zmalało. Zatem, jakich wyzwań marketerzy mogą spodziewać się w komunikacji w social media w nadchodzących miesiącach?
Autor: KnowledgeHub, 09/01/2019
Każdy z nas zostawia po sobie cyfrowy ślad. Począwszy od profilu na Facebooku, a kończąc na formularzach rejestracyjnych i systemach szybkich płatności on-line. Sztuką jest odpowiednia analiza i zmonetyzowanie tych danych. Od lat pomagają w tym platformy DMP (Data Management Platform).
Autor: KnowledgeHub, 23/12/2018
Cyfrowa reklama out-of-home cały czas rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.
Autor: PublBox, 23/12/2018