X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Siła personalizacji w digital marketingu

W personalizacji chodzi o to, aby klienci czuli się związani z marką, która tworzy przekaz dopasowany do ich potrzeb, nie naruszając przy tym ich prywatności. Głównym celem spersonalizowanego marketingu jest dopasowanie do danej osoby właściwego produktu w odpowiednim czasie.

Cykl życia użytkownika aplikacji mobilnej

Z danych Adjust wynika, że aż 80% użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas?

Marka firmowa w social media – jak zbudować autorytet i zdobyć popularność

Dopiero zaczynasz prowadzenie profilu firmy, marki, usługi, produktu czy organizacji w mediach społecznościowych? A może masz już w tym mniejsze lub większe doświadczenie? W obu przypadkach z pewnością zależy Ci na poprawieniu zasięgów, budowie pozytywnego wizerunku, dotarciu do możliwie dużej grupy odbiorców, większej sprzedaży. Jak osiągnąć założone cele? Przeczytaj więcej o obecności i kreowaniu marki w social media.

Sebastian Szaraniec nowym Head of Digital agencji V&P.

Sebastian Szaraniec dołączył do zespołu V&P i objął funkcję Head of Digital. To nowe stanowisko
w strukturach firmy. W związku z intensywnym rozwojem agencji, zdecydowano się na wyodrębnienie stanowisk i utworzenie nowego. Do tej pory połączone funkcje Head Concept & Digital pełnił Arek Legoń, który teraz skupi się na zadaniach strategicznych jako Head of Concept.

Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? O tym Diana Polska, Marketing & PR Manager MyLED.

7 grzechów głównych w zarządzaniu cyfrowym produktem

Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje nas czymś nowym. W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy uniwersalne rozwiązanie. Na co należy uważać chcąc osiągnąć sukces w działaniu?

Bosch opowiada historię, czyli jak wygląda storytelling w promocji AGD

W roku 2018 marka Bosch zdecydowała się między innymi na silną promocję dużego sprzętu AGD, w tym pralek i suszarek do ubrań. Po raz pierwszy, obok klasycznych działań wizerunkowych i sprzedażowych, marka zdecydowała się w pełni wykorzystać potencjał storytellingu. Za przygotowanie strategii mediowej i przeprowadzenie kampanii online odpowiada agencja Insignia.

Hip-hop rządzi na polskim YouTube

Aż cztery z pieciu najczęściej oglądanych reklam na polskim YouTube w październiku, to wideo powstałe w ramach kampanii reklamowej marki EB, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. To pierwsza taka sytuacja w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard.

O czym pisać w mediach społecznościowych – jak wybierać i znajdować tematy

Pora na napisanie posta w mediach społecznościowych. Włączasz przeglądarkę, odpalasz Facebooka, Twittera czy Instagrama… i nic – w głowie pustka. Brak Ci pomysłu na temat, a przecież banałów publikować nie wypada. Co w tej sytuacji? Skąd brać pomysły na nowe i ciągle świeże wpisy? Gdzie znaleźć inspirację? Czym się kierować przy ustalaniu tematyki kolejnych postów w social media? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te ważne pytania.

Twórz content w oparciu o dane! Tylko jakie?

Jesteś odpowiedzialny za planowanie i tworzenie contentu w swojej firmie? Bazuj na danych, a osiągane przez Ciebie wyniki będą współmierne do nakładu pracy! O czym pisać? Kiedy publikować? Jaki tytuł nadać treściom? Które z nich przynoszą najwięcej ruchu, a które zupełnie nie wzbudzają zainteresowania? Sprawdź dane, na których powinieneś oprzeć swoją strategię, aby była efektywna!

Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019

Nadszedł idealny czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z 2018 nie stracą popularności? Jakie nowości nas czekają? Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas planowania budżetów na 2019? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.

Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?

W 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły aż 687 mld dolarów, co stanowi największy roczny wzrost od zakończenia wielkiej recesji w 2010 roku. Przewiduje się, że sprzedaż detaliczna w analogicznym okresie w tym roku osiągnie nawet 720 mld dolarów. Co zrobić, aby z ich pomocą skutecznie docierać do odbiorców?

Jak programmatic może pomóc w dotarciu do właściwego odbiorcy?

Najlepsza kreacja reklamowa nie uzyska pożądanego efektu, o ile nie pojawi się we właściwym czasie i miejscu. Niezależnie od wielkości firmy i jej lokalizacji, wśród użytkowników Internetu rośnie potrzeba, aby reklama była skierowana tylko do nich. Jak tego dokonać? Z pomocą przychodzi model programmatic.