Autor: click community, 14/11/2018
#clickLIVE to cykl live’ów, w których omawiane są hot tematy z branży social media. W każdym odcinku głos zabiera znany specjalista, któremu oglądający na żywo mogą zadawać pytania. #clickLIVE edukuje i daje możliwość rozmowy z różnymi ekspertami!
Autor: INSIGNIA, 13/11/2018
„Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej.
Autor: KnowledgeHub, 13/11/2018
Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję.
Autor: In Touch, 13/11/2018
Agencja V&P umocniła swą pozycję w branży beauty, współpracując z firmą Cosmo Group, producentem kosmetyków Neo Make Up. Umowa obejmuje opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, w tym tone–of-voice i identyfikację wizualną.
Autor: KnowledgeHub, 13/11/2018
Prowadzenie bloga firmowego jest integralną częścią działań content marketingowych. Informujemy tam o nowościach, dzielimy się wiedzą i edukujemy klientów na temat swoich produktów. Własny blog ma mnóstwo zalet. Dzisiaj jednak kilka słów o blogowaniu gościnnym – dowiedz się, co możesz zyskać dzięki publikowaniu artykułów nie tylko na blogu własnej firmy, ale i na stronach partnerów.
Autor: Cape Morris, 09/11/2018
Agencja Cape Morris wygrywa zamknięty przetarg na ideę kreatywną marki Mieszko. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowo opracowanej idei kreatywnej „Radość w gestach mieszka” w komunikacji ATL: OOH, digital oraz za współpracę z influencerami. Zostanie także przeprowadzony ogólnopolski konkurs na Facebooku.
Autor: VMLY&R, 08/11/2018
Trwa regionalna, digitalowa kampania reklamowa 3M – „Wonder Science”, promująca cztery specjalistyczne produkty koncernu. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Autor: PublBox, 02/11/2018
Spojrzenie specjalisty z 22-letnim doświadczeniem w marketingu strategicznym.
Nasz ekspert chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami i daje wskazówki, jak nadążać za czasami w świecie marketingu, za pomocą PublBox do automatyzacji swoich mediów społecznościowych.
Autor: PublBox, 02/11/2018
Serwis PublBox wszedł w final startupów, które powalczą o zwycięstwo, prezentując swoje projekty międzynarodowemu jury i inwestorom.
Autor: KnowledgeHub, 29/10/2018
Według firmy badawczej Forrester, w ciągu kilku najbliższych lat wydatki na programmatic będą stanowiły większość budżetów marketingowych i będzie to oczywisty wybór marketerów. Czym tak naprawdę jest ten model i jaka będzie jego przyszłość?
Autor: KnowledgeHub, 23/10/2018
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji? Poznaj 5 zasad, o których warto pamiętać.
Autor: KnowledgeHub, 23/10/2018
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.
Autor: In Touch, 22/10/2018
Katarzyna Radecka i Maciej Piątek dołączyli do zespołu Agencji V&P. Katarzyna Radecka jest w agencji nowym Business Development Managerem i będzie odpowiadać za rozwój i nawiązywanie relacji z nowymi klientami. Zespół kreatywny zyskał wsparcie w osobie Maćka Piątka obejmującego stanowisko Art Director. Głównym jego zadaniem będzie tworzenie konceptów kreatywnych dla wybranych klientów agencji.
Autor: KnowledgeHub, 19/10/2018
Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.
Autor: PR Calling, 19/10/2018
Arena.pl wprowadziła nowy unikalny program onboardingowy dla sprzedawców "WY na pierwszym miejscu", w ramach którego sprawdzeni i rzetelni przedsiębiorcy, otrzymują szereg udogodnień oraz bezpłatnych narzędzi do prowadzenia swojego biznesu w ramach platformy handlowej Arena.pl. Konsekwentne rozwijanie platformy doceniają kupujący, którzy wygenerowali 51 mln odsłon w zaledwie 9 miesięcy br.