X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

#clickLIVE, czyli live oferta agencji click community

#clickLIVE to cykl live’ów, w których omawiane są hot tematy z branży social media. W każdym odcinku głos zabiera znany specjalista, któremu oglądający na żywo mogą zadawać pytania. #clickLIVE edukuje i daje możliwość rozmowy z różnymi ekspertami!

Wideo online na pozycji lidera

Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję.

Agencja V&P współpracuje z Neo Make Up.

Agencja V&P umocniła swą pozycję w branży beauty, współpracując z firmą Cosmo Group, producentem kosmetyków Neo Make Up. Umowa obejmuje opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, w tym tone–of-voice i identyfikację wizualną.

Gościnne blogowanie – po co publikować własne artykuły na stronach partnerów?

Prowadzenie bloga firmowego jest integralną częścią działań content marketingowych. Informujemy tam o nowościach, dzielimy się wiedzą i edukujemy klientów na temat swoich produktów. Własny blog ma mnóstwo zalet. Dzisiaj jednak kilka słów o blogowaniu gościnnym – dowiedz się, co możesz zyskać dzięki publikowaniu artykułów nie tylko na blogu własnej firmy, ale i na stronach partnerów.

Wszystko na temat zawartości i automatyzacji od Federico Isuani

Spojrzenie specjalisty z 22-letnim doświadczeniem w marketingu strategicznym.

Nasz ekspert chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami i daje wskazówki, jak nadążać za czasami w świecie marketingu, za pomocą PublBox do automatyzacji swoich mediów społecznościowych.

Przyszłość modelu programmatic

Według firmy badawczej Forrester, w ciągu kilku najbliższych lat wydatki na programmatic będą stanowiły większość budżetów marketingowych i będzie to oczywisty wybór marketerów. Czym tak naprawdę jest ten model i jaka będzie jego przyszłość?

Mobile first w Social Customer Care – 5 kroków do sprawnej komunikacji

Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji? Poznaj 5 zasad, o których warto pamiętać.

Agencja V&P wzmacnia zespół

Katarzyna Radecka i Maciej Piątek dołączyli do zespołu Agencji V&P. Katarzyna Radecka jest w agencji nowym Business Development Managerem i będzie odpowiadać za rozwój i nawiązywanie relacji z nowymi klientami. Zespół kreatywny zyskał wsparcie w osobie Maćka Piątka obejmującego stanowisko Art Director. Głównym jego zadaniem będzie tworzenie konceptów kreatywnych dla wybranych klientów agencji.

Cyfrowa technologia w kampanii New Balance

Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.

Arena.pl wyznacza nowe standardy na rynku e-commerce

Arena.pl wprowadziła nowy unikalny program onboardingowy dla sprzedawców "WY na pierwszym miejscu", w ramach którego sprawdzeni i rzetelni przedsiębiorcy, otrzymują szereg udogodnień oraz bezpłatnych narzędzi do prowadzenia swojego biznesu w ramach platformy handlowej Arena.pl. Konsekwentne rozwijanie platformy doceniają kupujący, którzy wygenerowali 51 mln odsłon w zaledwie 9 miesięcy br.