Autor: KnowledgeHub, 12/09/2018
DOOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Dlaczego tak się dzieje? Cyfrowa reklama zewnętrzna, w porównaniu do tradycyjnej reklamy OOH, posiada nieograniczone możliwości, które sprawiają, że każda realizowana kampania jest wyjątkowa i niepowtarzalna.
Autor: INSIGNIA, 12/09/2018
Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.
Autor: ContentHouse, 07/09/2018
Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz ContentHouse tworzą portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.
Autor: VMLY&R, 06/09/2018
Ruszyła kolejna odsłona kampanii zachęcającej przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii przygotowanej przez agencję VML Poland podkreślono fakt, że w mBanku zakładając działalność gospodarczą można zyskać wsparcie księgowej.
Autor: VMLY&R, 06/09/2018
Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner polskiego oddziału VML – firmy zaliczonej w trzech minionych latach (2016, 2017, 2018) przez "Advertising Age" do grona 10 najlepszych agencji reklamowych świata, będzie przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu Kreatura.
Autor: INSIGNIA, 06/09/2018
Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.
Autor: KnowledgeHub, 05/09/2018
Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko Head of Agency Sales w Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium.
Autor: VMLY&R, 04/09/2018
W sierpniu do zespołu VML Poland na stanowisko Technology Director dołączył Michał Łucki. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej, dalsza profesjonalizacja kompetencji zespołu developerskiego oraz wsparcie agencji w budowaniu nowych możliwości biznesowych w ramach działu technologii.
Autor: Agencja Reklamowa Brandbay.pl, 27/08/2018
Kiedyś pisało się teksty z autorskimi poradami w prasie, a potem przyszedł czas na zaistnienie w sieci. I mimo że w raporcie „Najbardziej wpływowych blogerów” nie znajdziemy takich nazwisk jak Doogie Howser czy Justin Hall, to właśnie im przypisuje się rolę prekursorów blogosfery.
Autor: KnowledgeHub, 20/08/2018
Stale wzrastająca liczba użytkowników urządzeń mobilnych sprawiła, że rynek aplikacji przeżywa swój złoty okres. Jego wartość wynosi już prawie 35 miliardów dolarów. Jaka przyszłość czeka aplikacje? Które z nich spotykają się z najlepszym odbiorem? O tym w artykule Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon.
Autor: KnowledgeHub, 14/08/2018
Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.
Autor: KnowledgeHub, 10/08/2018
Na rynku istnieje wiele narzędzi, które pomagają optymalizować strony www i zwiększać ich pozycje w Google. Niektóre z nich pozwalają pracować nad aspektami technicznymi, inne nad profilem linków, słowami kluczowymi lub contentem. Poniżej subiektywna rekomendacja Szymona Słowika 5 najciekawszych narzędzi, które pomagają lepiej analizować strony www i poprawić ich SEO.
Autor: KnowledgeHub, 09/08/2018
Poniższy artykuł przedstawia 5 kroków opartych na doświadczeniu ze współpracy z wydawcami, dzięki którym strona uzyska wyższy współczynnik monetyzacji.
Autor: KnowledgeHub, 08/08/2018
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w social media. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?
Autor: #PRsense, 03/08/2018
Za nami uroczysta gala 8 edycji Rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, inicjatywy, która od 9 lat pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Znamy już wszystkich nominowanych – laureatów tegorocznej edycji i zdradzamy, kto w tym roku zdobył tytuł „Najbardziej Kreatywnego w Biznesie”.