X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Unique Ad z nowymi wydawcami

Unique Ad – sieć reklamowa skierowana do unikalnych grup użytkowników, poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.

Deweloper pod ostrzałem, czyli coraz większe wymagania klientów

Oczy obserwują, uszy słuchają, usta mówią… Dzisiejszy klient wie czego chce. Musi mieć również pewność, że wybór, którego dokonuje, jest trafny. Liczy się atrakcyjny projekt, profesjonalna obsługa i pozytywny wizerunek inwestora. Deweloperze, dowiedz się co zrobić, by sprostać oczekiwaniom swoich klientów.

PomóżPamiętać.pl ponownie walczy z „polskimi obozami śmierci”

Polscy internauci po raz kolejny mogą skorzystać z narzędzia, umożliwiającego reagowanie na używanie w Internecie fałszywego sformułowania „polskie obozy śmierci”. Działająca w ubiegłym roku strona, pomozpamietac.pl, której zadaniem jest wyszukiwanie tego błędnego zwrotu, została ponownie uruchomiona.

Geotargetowanie, czyli jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy w reklamie DOOH

Skuteczna reklama DOOH to taka, która dociera i wpływa na jak największą grupę odbiorców. Jak zatem zbudować odpowiedni zasięg reklamy? Według raportu opublikowanego przez firmę MyLED w 2017 roku – jedną z najbardziej interesujących i atrakcyjnych możliwości dla reklamodawców jest geolokalizacja w tym m.in. selekcja nośników pod względem punktów POI. Takiej odpowiedzi udzieliło aż 60% ekspertów biorących udział w badaniu.

Nowa funkcja NapoleonCat – oznaczanie użytkowników w odpowiedzi

W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox.

Ranking blogów podróżniczych 2017

W oparciu o różne dane, szacuje się, że polski Internet liczy niespełna tysiąc blogów podróżniczych. Część z nich prowadzonych jest starannie i na bieżąco. Niektóre natomiast nie zachęcają treścią i rzadko są uaktualniane. Jak w natłoku tak dużej liczby blogów znaleźć te najbardziej wartościowe?

W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?

Jak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe niż na reklamę telewizyjną. Pokazuje to jej siłę i znaczenie na rynku. W jakim kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk – CEO sieci reklamowej Adexon.

Royal Ad w IAB Polska

Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Marki premium stawiają na Internet

Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 roku jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50% w stosunku do 2017. Oznacza to również zwiększenie wydatków na reklamę dóbr luksusowych. Jak wygląda życie bogatych Polaków i w co najchętniej inwestują? Na te pytania odpowiada Marcin Rupiński, CEO sieci reklamowej Royal Ad.

NapoleonCat wyróżniony przez G2 Crowd

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.

Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, wykorzystują coraz to nowsze technologie, chcąc dotrzeć do swoich konsumentów. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Co najbardziej poruszy branżę? O tym, w artykule Mariusza Maksymiuka – CEO Adexon.