Autor: Widoczni, 13/10/2017
Bezczynnie czekasz, aż potencjalni klienci w końcu trafią na Twój sklep internetowy? Nie masz pomysłów jak do nich dotrzeć? Spokojnie! Może czas pomyśleć nad kampanią AdWords? Mamy dla Ciebie zestawienie najbardziej skutecznych możliwości reklamowych dostępnych w Google Adwords. Być może któreś sprawdzi się w Twoim e-sklepie.
Autor: KnowledgeHub, 25/09/2017
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.
Autor: Elephate, 21/09/2017
Autor: ContentHouse, 20/09/2017
Do grona klientów ContentHouse dołączyła marka X-lander – polski producent wysokiej jakości wózków dla dzieci. Agencja jest odpowiedzialna za całokształt działań związanych z digital marketingiem.
Autor: KnowledgeHub, 19/09/2017
Do portfolio wydawców Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis Morizon.pl oraz inne serwisy Grupy Morizon – oferty.net, domy.pl, komercyjne.pl, bezposrednie.com, noweinwestyjce.pl, nieruchomosci.pl, nportal.pl. W lipcu tego roku wydająca serwisy spółka Morizon S.A. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW.
Autor: Schulz brand friendly, 18/09/2017
Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.
Autor: KnowledgeHub, 18/09/2017
Polski rynek dóbr luksusowych jest stosunkowo młody, jednak już możemy obserwować zachodzące na nim zmiany i tendencje. Jedną z nich jest chociażby fakt, że coraz więcej produktów luksusowych kupujemy przez Internet – a to oznacza coraz większe wyzwanie dla ich producentów, a przede wszystkim… marketerów.
Autor: Focus Media Group, 18/09/2017
Focus Media Group rozpoczęła współpracę z Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. w zakresie obsługi mediów społecznościowych.
Autor: KWANKO, 11/09/2017
Sektor turystyki rozwija się coraz dynamiczniej i wyraźnie zaznacza swoje miejsce w internecie. Aż 57% Polaków organizuje swoje wakacje wykorzystując do tego sieć. Jak wykorzystać ten fakt i promować swoje usługi w internecie?
Autor: KnowledgeHub, 07/09/2017
Wraz z końcem sierpnia ruszył kolejny etap kampanii produktów OSM Piątnica. Tym razem promowana jest linia jogurtów VITA-MINKI.
Autor: PR Calling, 07/09/2017
Od 1 sierpnia nowym Dyrektorem obszaru rozwiązań z zakresu Data & Programmatic został Paweł Kowal, który wcześniej w Grupie Netsprint pracował na stanowisku Head of DMP. Kowal w Netsprincie pracuje od 2017 roku.
Autor: Face it!, 07/09/2017
Polska Izba Gospodarcza Czystości (PIGC), zrzeszająca przedstawicieli branży profesjonalnego utrzymywania czystości, podejmuje współpracę z Face it! Agencja, wybrana w drodze rekomendacji, będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations.
Autor: Epic Dreams, 06/09/2017
Krakowska agencja Epic Dreams ma już w swoim portfolio duże marki. Rozszerza zakres działalności i nawiązuje współpracę z warszawskim domem mediowym Sales&More.
Autor: Schulz brand friendly, 05/09/2017
Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Autor: Osom Studio - Agencja Interaktywna, 05/09/2017
4 057 000 pobrań wszystkich paczek, 3311 gwiazdek przyznanych na GitHub i ponad 400 programistów z całego świata pracujących nad rozwojem kodu! Tak w skrócie można opisać framework Sylius, którego twórcy dołączyli do grona klientów agencji interaktywnej OSOM STUDIO.