Autor: Face it!, 18/08/2017
Modern-Expo S.A., lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej z rocznymi przychodami ponad 100 mln euro, będzie współpracował z Face it! Nowa agencja PR, wybrana w drodze rekomendacji, będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, w tym media relations i organizację eventów. Projekt prowadzi Paweł Adamski.
Autor: ContentHouse, 17/08/2017
Kolejny klient ContentHouse z branży technologicznej przedłuża współpracę z agencją w zakresie content marketingu oraz działań PR. Firmy decydują się również współpracować na poziomie strategicznym.
Autor: lavito, 16/08/2017
Kobiety w wieku 24-35 lat stanowią największą grupę Klientów umawiających się do Salonów piękności online. Zabiegi rezerwujemy najchętniej w poniedziałki o godzinie 10, wydając średnio 150zł na wizytę. Co ciekawe dzięki kanałowi online ponad 30% wizyt jest umawianych po godzinach otwarcia Salonów.
Autor: KnowledgeHub, 04/08/2017
Kradzież danych osobowych i tożsamości to realne problemy, na które szczególnie narażona jest młodzież i dzieci korzystające z Internetu, dlatego w tym obszarze niezbędna jest edukacja. W te wakacje PKO Bank Polski powraca z projektem #Cyberstrażnik w zakresie bezpiecznego bankowania. W kolejnej edycji wspierają go znani blogerzy.
Autor: Duckie Deck, 02/08/2017
Łukasz Majewski dołączył do zespołu Duckie Deck, gdzie objął nowo utworzone stanowisko. Jako Communication Manager odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, działania media relations, obszary social media i content management, zarządzanie wizerunkiem marek z portfolio Duckie Deck oraz komunikację B2B i strategiczne wsparcie działań sprzedażowych firmy.
Autor: KnowledgeHub, 27/07/2017
Do portfolio Royal Ad – sieci reklamowej dla segmentu premium – dołączył serwis internetowy Analizy.pl.
Autor: Practum Consulting, 27/07/2017
Autor: KnowledgeHub, 27/07/2017
Fundusz venture capital bValue inwestuje w SENUTO – zaawansowane narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO (Search Engine Optimization) i lidera tego typu rozwiązań w Polsce. SENUTO to system, który pomaga zwiększać ruch w serwisach internetowych i bada ich widoczność w wyszukiwarce Google. Jego unikalność polega na połączeniu w jednym miejscu wielu różnych narzędzi do planowania, audytu oraz analizy kampanii SEO.
Autor: KnowledgeHub, 21/07/2017
Internet jest istotnym miejscem dla branży turystycznej. Właśnie tam najczęściej szukamy ofert wakacyjnych oraz miejsc wartych odwiedzenia. Dotyczy to także mediów społecznościowych, które wręcz zmieniły wymiar podróżowania. Jakie turystyczne profile odwiedzamy najczęściej? Odpowiedź w najnowszym rankingu NapoleonCat.
Autor: ContentHouse, 18/07/2017
Kserkop to firma z tradycjami i lider na rynku poligraficznym. Istnieje od ponad 30 lat roku i ciągle rozwija się w zakresie dystrybucji urządzeń drukujących oraz poligrafii. Za prowadzenie działań content marketingowych odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.
Autor: KnowledgeHub, 13/07/2017
Wyniki najnowszego badania Ocean Outdoor mówią że 88 procent badanych specjalistów ds. reklamy z całego świata widzi w działaniach DOOH największy potencjał. Tuż za nim jest mobile i VOD. Co sądzą o tym eksperci z Polski? Gdzie widzą największy potencjał? Odpowiedź w poniższym artykule
Autor: Juicy Relations, 12/07/2017
WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników.
Autor: Synertime Sp. z o.o., 11/07/2017
Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime, warszawskiej firmie PR specjalizującej się m.in. w PR edukacyjnym i działaniach CSR.
Autor: KnowledgeHub, 11/07/2017
Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.
Autor: Synertime Sp. z o.o., 06/07/2017
Faktor i Where To Wake to kolejni klienci, którzy zaufali agencji PR Synertime i powierzyli jej swoje działania w sieci. Dla firmy Faktor agencja poprowadzi działania w Google AdWords, a dla Where To Wake – fanpage na Facebooku i kampanie Facebook Ads.