X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Modern-Expo z agencją Face it!

Modern-Expo S.A., lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej z rocznymi przychodami ponad 100 mln euro, będzie współpracował z Face it! Nowa agencja PR, wybrana w drodze rekomendacji, będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, w tym media relations i organizację eventów. Projekt prowadzi Paweł Adamski.

#Cyberstrażnik PKO Banku Polskiego powraca na wakacje

Kradzież danych osobowych i tożsamości to realne problemy, na które szczególnie narażona jest młodzież i dzieci korzystające z Internetu, dlatego w tym obszarze niezbędna jest edukacja. W te wakacje PKO Bank Polski powraca z projektem #Cyberstrażnik w zakresie bezpiecznego bankowania. W kolejnej edycji wspierają go znani blogerzy.

Łukasz Majewski Communication Managerem w Duckie Deck

Łukasz Majewski dołączył do zespołu Duckie Deck, gdzie objął nowo utworzone stanowisko. Jako Communication Manager odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, działania media relations, obszary social media i content management, zarządzanie wizerunkiem marek z portfolio Duckie Deck oraz komunikację B2B i strategiczne wsparcie działań sprzedażowych firmy.

bValue inwestuje 1 mln zł w rozwój i ekspansję zagraniczną SENUTO

Fundusz venture capital bValue inwestuje w SENUTO – zaawansowane narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO (Search Engine Optimization) i lidera tego typu rozwiązań w Polsce. SENUTO to system, który pomaga zwiększać ruch w serwisach internetowych i bada ich widoczność w wyszukiwarce Google. Jego unikalność polega na połączeniu w jednym miejscu wielu różnych narzędzi do planowania, audytu oraz analizy kampanii SEO.

Branża turystyczna na Facebooku

Internet jest istotnym miejscem dla branży turystycznej. Właśnie tam najczęściej szukamy ofert wakacyjnych oraz miejsc wartych odwiedzenia. Dotyczy to także mediów społecznościowych, które wręcz zmieniły wymiar podróżowania. Jakie turystyczne profile odwiedzamy najczęściej? Odpowiedź w najnowszym rankingu NapoleonCat.

Kserkop nowym klientem ContentHouse

Kserkop to firma z tradycjami i lider na rynku poligraficznym. Istnieje od ponad 30 lat roku i ciągle rozwija się w zakresie dystrybucji urządzeń drukujących oraz poligrafii. Za prowadzenie działań content marketingowych odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

Miejsce DOOH na polskim rynku reklamowym

Wyniki najnowszego badania Ocean Outdoor mówią że 88 procent badanych specjalistów ds. reklamy z całego świata widzi w działaniach DOOH największy potencjał. Tuż za nim jest mobile i VOD. Co sądzą o tym eksperci z Polski? Gdzie widzą największy potencjał? Odpowiedź w poniższym artykule

Agencja Synertime zajmie się działaniami PR dla Squli

Squla – innowacyjna, międzynarodowa platforma edukacyjna – powierzyła obsługę w zakresie media relations, działań edukacyjnych, pozycjonowania ekspertów oraz relacji z blogerami agencji Synertime, warszawskiej firmie PR specjalizującej się m.in. w PR edukacyjnym i działaniach CSR.

Zmiany i wzmocnienia w Adexon

Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.