Nowa twarz NapoleonCata
Ostatnie miesiące były dla NapoleonCata czasem intensywnych zmian. Dziś firma przeszła kolejną istotną transformację. Tym razem chodzi o ‘nową twarz’ spółki, czyli odświeżoną identyfikację wizualną marki.
Ostatnie miesiące były dla NapoleonCata czasem intensywnych zmian. Dziś firma przeszła kolejną istotną transformację. Tym razem chodzi o ‘nową twarz’ spółki, czyli odświeżoną identyfikację wizualną marki.
W 2018 roku wejdą w życie przepisy unijne, które znacząco zmodyfikują zasady ochrony danych osobowych. Na podmioty je przetwarzające nałożonych zostanie szereg nowych obowiązków. Na czym polegać będą najważniejsze zmiany?
W 2018 roku wejdą w życie przepisy unijne, które znacząco zmodyfikują zasady ochrony danych osobowych. Na podmioty je przetwarzające nałożonych zostanie szereg nowych obowiązków. Na czym polegać będą najważniejsze zmiany?
89% Polaków twierdzi, że nigdy nie słyszało o firmach z sektora fintech.
29 czerwca do kiosków trafił nowy numer „VIVA! Piękna na lato”, a w nim wakacyjne dossier dla każdej kobiety.
Polacy spędzają w sieci ponad 6 godzin, z czego 4,4 godz. na desktopie, a 1,3 godz. na urządzeniach mobilnych – tak wynika z opublikowanego w 2016 roku raportu We are social. Od zeszłego roku liczba użytkowników mobilnych mogła znacznie wzrosnąć. Jednak nie znaczy to, że Polacy mniej czasu spędzają na desktopie. Surfowanie po Internecie rozkłada się równomiernie na kilka urządzeń, w zależności od tego gdzie akurat przebywamy. Jak wykorzystać ich moc reklamową?
Na początku czerwca ruszyła pierwsza akcja wizerunkowa Katalogu Marzeń – online’owego serwisu prezentowego, który oferuje zakup różnego rodzaju atrakcji, od skoku ze spadochronem, przez lot paralotnią czy jazdę Monster Truckiem. Hasło przewodnie akcji #chcętoprzeżyć, ma zwrócić uwagę i zachęcić uczestników do spełniania swoich marzeń.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Akcja Marwitalizacja. Tym razem projekt odbywa się pod hasłem „Kolory zdrowia” i ma wypromować świeże soki marki Marwit. Dietetycy, styliści i trenerzy fitness pomagają Polakom w walce o wymarzoną sylwetkę oraz dobre samopoczucie. Akcję wspierają również magazyny lifestyle’owe, m.in. Cosmpolitan, Joy i Shape. Za kampanię online odpowiada wrocławska agencja adCookie.
W 28. edycji Medalu Europejskiego organizowanego przez Business Centre Club przy wsparciu Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli, ContentHouse został wyróżniony za innowacyjną usługę w obszarze marketingu – Business Content.
Na przestrzeni kilku ostatnich lat Internet stał się kluczowym kanałem dotarcia
do potencjalnych klientów rynku deweloperskiego. Wcześniej marketing często ograniczany był do przygotowania folderów i płaskich wizualizacji. Dziś jest oparty o szczegółowe analizy i strategię, dzięki którym komunikacja precyzyjnie trafia do konkretnych grup docelowych.
Agencja Interaktywna OSOM STUDIO wydała darmowy “Miniprzewodnik po Facebook & Instagram Ads”. Publikację można już pobrać na stronie internetowej agencji.
Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączyła Katarzyna Bąkowska, która objęła stanowisko Account Executive, wzmacniając tym samym dział Client Service.
Johnnie Walker zaprosił do współpracy Sokoła, legendę polskiego hip-hopu, i Dawida Podsiadło, jednego z najbardziej znaczących obecnie artystów na polskiej scenie muzycznej. W ramach kampanii zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów "Świadomy sen". Wideo jest kolejną odsłoną kampanii "Rób to, w co wierzysz".
Na polskim rynku pojawiła się nowa agencja AdLocal. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.
Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.