X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Nowa twarz NapoleonCata

Ostatnie miesiące były dla NapoleonCata czasem intensywnych zmian. Dziś firma przeszła kolejną istotną transformację. Tym razem chodzi o ‘nową twarz’ spółki, czyli odświeżoną identyfikację wizualną marki.

Rewolucja w zasadach ochrony danych osobowych

W 2018 roku wejdą w życie przepisy unijne, które znacząco zmodyfikują zasady ochrony danych osobowych. Na podmioty je przetwarzające nałożonych zostanie szereg nowych obowiązków. Na czym polegać będą najważniejsze zmiany?

REWOLUCJA W ZASADACH OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

W 2018 roku wejdą w życie przepisy unijne, które znacząco zmodyfikują zasady ochrony danych osobowych. Na podmioty je przetwarzające nałożonych zostanie szereg nowych obowiązków. Na czym polegać będą najważniejsze zmiany?

Cross devices w modelu programmatic

Polacy spędzają w sieci ponad 6 godzin, z czego 4,4 godz. na desktopie, a 1,3 godz. na urządzeniach mobilnych – tak wynika z opublikowanego w 2016 roku raportu We are social. Od zeszłego roku liczba użytkowników mobilnych mogła znacznie wzrosnąć. Jednak nie znaczy to, że Polacy mniej czasu spędzają na desktopie. Surfowanie po Internecie rozkłada się równomiernie na kilka urządzeń, w zależności od tego gdzie akurat przebywamy. Jak wykorzystać ich moc reklamową?

Katalog marzeń z pierwszą akcją #chcętoprzeżyć

Na początku czerwca ruszyła pierwsza akcja wizerunkowa Katalogu Marzeń – online’owego serwisu prezentowego, który oferuje zakup różnego rodzaju atrakcji, od skoku ze spadochronem, przez lot paralotnią czy jazdę Monster Truckiem. Hasło przewodnie akcji #chcętoprzeżyć, ma zwrócić uwagę i zachęcić uczestników do spełniania swoich marzeń.

Akcja Marwitalizacja wystartowała. Kampanię online przeprowadzi agencja digitalowa adCookie

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Akcja Marwitalizacja. Tym razem projekt odbywa się pod hasłem „Kolory zdrowia” i ma wypromować świeże soki marki Marwit. Dietetycy, styliści i trenerzy fitness pomagają Polakom w walce o wymarzoną sylwetkę oraz dobre samopoczucie. Akcję wspierają również magazyny lifestyle’owe, m.in. Cosmpolitan, Joy i Shape. Za kampanię online odpowiada wrocławska agencja adCookie.

ContentHouse rozpoczyna półrocze z Medalem Europejskim

W 28. edycji Medalu Europejskiego organizowanego przez Business Centre Club przy wsparciu Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli, ContentHouse został wyróżniony za innowacyjną usługę w obszarze marketingu – Business Content.

Agencja interaktywna Result Media dla dewelopera Victoria Dom

Na przestrzeni kilku ostatnich lat Internet stał się kluczowym kanałem dotarcia
do potencjalnych klientów rynku deweloperskiego. Wcześniej marketing często ograniczany był do przygotowania folderów i płaskich wizualizacji. Dziś jest oparty o szczegółowe analizy i strategię, dzięki którym komunikacja precyzyjnie trafia do konkretnych grup docelowych.

Ceramika Paradyż wiosna/lato 2017 z agencją INSIGNIA

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.