Autor: VMLY&R, 25/05/2017
Johnnie Walker zaprosił do współpracy Sokoła, legendę polskiego hip-hopu, i Dawida Podsiadło, jednego z najbardziej znaczących obecnie artystów na polskiej scenie muzycznej. W ramach kampanii zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów "Świadomy sen". Wideo jest kolejną odsłoną kampanii "Rób to, w co wierzysz".
Autor: AdLocal, 24/05/2017
Na polskim rynku pojawiła się nowa agencja AdLocal. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.
Autor: INSIGNIA, 19/05/2017
Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.
Autor: KnowledgeHub, 18/05/2017
Facebook stał się najważniejszą witryną dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych. To właśnie tam użytkownicy szukają miejsc, gdzie mogą zjeść, dzielą się opiniami i wystawiają recenzje. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników.
Autor: KnowledgeHub, 18/05/2017
Profesjonalnie przeprowadzona kampania mailingowa może pozwolić nam osiągnąć wysokie wyniki sprzedażowe. Trzeba jednak uważać, gdyż błędy, jakie popełniają przy wysyłkach marketerzy często wiele kosztują i zamiast angażować, odciągają uwagę. Jakie zasady należy wdrożyć w działania, aby zyskać a nie stracić?
Autor: KnowledgeHub, 17/05/2017
Millenialsi, czyli pokolenie Y to największe wyzwanie dla marketerów, sprzedawców i pracodawców. Głównym problemem jest znalezienie właściwego sposobu komunikacji z tą grupą. Jak i czy w ogóle można do nich skutecznie trafić?
Autor: INSIGNIA, 15/05/2017
Monika Matysiak dołączyła do zespołu odpowiedzialnego w agencji INSIGNIA za działania z zakresu social media. Objęła stanowisko Social Media Specialist.
Autor: ContentHouse, 15/05/2017
Polski producent suplementów zawierających witaminę D3 SunVi, firma Hand-Prod, rozpoczął współpracę z agencją ContentHouse. W ramach obsługi agencja odpowiada za działania redakcyjne prowadzone w dedykowanym serwisie contentowym oraz promocję serwisu.
Autor: KnowledgeHub, 09/05/2017
Do zespołu agencji technologicznej Rockon dołączyła Maja Gawecka, która objęła stanowisko Project Manager.
Autor: Wizaz.pl, 09/05/2017
Fascynacja Azją, DIY, personalizacja, węgiel i nowe składniki, naturalność, rozświetlenie oraz medycyna estetyczna – te trendy rozwinęły się w 2016 roku i dominują na rynku kosmetycznym także w 2017 roku. To informacje pożądane przez producentów działających w branży, której wartość w tym roku szacowana jest na 23 mld. zł .
Autor: KnowledgeHub, 08/05/2017
W ciągu niecałych 24 godzin od opublikowania na facebookowej stronie Roberta Lewandowskiego posta informującego o tym, że został ojcem, zdobył on już ponad 400 tysięcy interakcji. By osiągnąć taki wynik, reklamodawca musiałby wydać pół miliona złotych
Autor: KnowledgeHub, 28/04/2017
Reklama w Internecie stała się nieodłącznym elementem wszystkich marketingowych budżetów. Nic w tym dziwnego – na świecie jest ponad 3,5 miliarda aktywnych użytkowników sieci. Jak skutecznie dotrzeć do nich z przekazem reklamowym?
Autor: KnowledgeHub, 28/04/2017
Na początku roku NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych kont na Instagramie w Polsce. Wówczas otwierali go Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta. Jakie zmiany zaszły na tym serwisie w ciągu ostatnich miesięcy? NapoleonCat przedstawia najnowsze zestawienie.
Autor: KnowledgeHub, 27/04/2017
Precyzyjne targetowanie zapewnia markom skuteczne dotarcie ze swoją ofertą do odpowiednich odbiorców. Możliwości zawężania reklam do lokalizacji, zachowań czy zainteresowań są dostępne w Catvertiser od dawna. Wciąż jednak wprowadzane są usprawnienia, dzięki którym jeszcze skuteczniej i szybciej jesteśmy w stanie określić grupę docelową. Poniżej omawiamy najważniejsze zmiany.
Autor: Agecja Kreatywa AQQ, 26/04/2017
Kreatywność do tej pory nie wyróżniała działań wizerunkowych w branży budowlanej. Komunikacja wokół produktów stosunkowo drogich, rzadko kupowanych i wymagających znajomości zagadnień technicznych to wyzwanie dla niejednego marketera. Jak znaleźć złoty środek na stworzenie kampanii merytorycznej i przyciągającej uwagę, a jednocześnie nie infantylnej?