X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Ceramika Paradyż wiosna/lato 2017 z agencją INSIGNIA

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.

Najpopularniejsze restauracje i bary na Facebooku w Polsce

Facebook stał się najważniejszą witryną dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych. To właśnie tam użytkownicy szukają miejsc, gdzie mogą zjeść, dzielą się opiniami i wystawiają recenzje. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników.

Złote zasady e-mail marketingu

Profesjonalnie przeprowadzona kampania mailingowa może pozwolić nam osiągnąć wysokie wyniki sprzedażowe. Trzeba jednak uważać, gdyż błędy, jakie popełniają przy wysyłkach marketerzy często wiele kosztują i zamiast angażować, odciągają uwagę. Jakie zasady należy wdrożyć w działania, aby zyskać a nie stracić?

Millenialsi – jak się z nimi komunikować?

Millenialsi, czyli pokolenie Y to największe wyzwanie dla marketerów, sprzedawców i pracodawców. Głównym problemem jest znalezienie właściwego sposobu komunikacji z tą grupą. Jak i czy w ogóle można do nich skutecznie trafić?

Wzrost zainteresowania kosmetykami z Azji aż o 575%! Trendy kosmetyczne 2017

Fascynacja Azją, DIY, personalizacja, węgiel i nowe składniki, naturalność, rozświetlenie oraz medycyna estetyczna – te trendy rozwinęły się w 2016 roku i dominują na rynku kosmetycznym także w 2017 roku. To informacje pożądane przez producentów działających w branży, której wartość w tym roku szacowana jest na 23 mld. zł .

Niestandardowe formaty reklamowe

Reklama w Internecie stała się nieodłącznym elementem wszystkich marketingowych budżetów. Nic w tym dziwnego – na świecie jest ponad 3,5 miliarda aktywnych użytkowników sieci. Jak skutecznie dotrzeć do nich z przekazem reklamowym?

Lewandowscy rządzą Instagramem w Polsce

Na początku roku NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych kont na Instagramie w Polsce. Wówczas otwierali go Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta. Jakie zmiany zaszły na tym serwisie w ciągu ostatnich miesięcy? NapoleonCat przedstawia najnowsze zestawienie.

Geolokalizacja i analiza zachowań – klucz do skutecznej reklamy na Facebooku

Precyzyjne targetowanie zapewnia markom skuteczne dotarcie ze swoją ofertą do odpowiednich odbiorców. Możliwości zawężania reklam do lokalizacji, zachowań czy zainteresowań są dostępne w Catvertiser od dawna. Wciąż jednak wprowadzane są usprawnienia, dzięki którym jeszcze skuteczniej i szybciej jesteśmy w stanie określić grupę docelową. Poniżej omawiamy najważniejsze zmiany.

Przełom w komunikacji z klientem branży budowlanej

Kreatywność do tej pory nie wyróżniała działań wizerunkowych w branży budowlanej. Komunikacja wokół produktów stosunkowo drogich, rzadko kupowanych i wymagających znajomości zagadnień technicznych to wyzwanie dla niejednego marketera. Jak znaleźć złoty środek na stworzenie kampanii merytorycznej i przyciągającej uwagę, a jednocześnie nie infantylnej?