Marcin Matyja w Mobile Rockets
Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowisko Sales Director.
Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowisko Sales Director.
ZL Nałęczów Zdrój uznane za jedną z najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm w kraju.
9 stycznia ruszyła nowa kampania Żywiec Zdrój, wspierająca każdego rodzica w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych swoich pociech i zachęcenia ich do sięgania każdego dnia po napoje bez cukru. Autorem kampanii jest agencja VML Poland.
Co pozostawimy po sobie przyszłym pokoleniom? Rusza akcja „Wiadomości do przyszłości” przygotowana przez Biuro Podróży Reklamy dla marki Papiery POL.
W ciągu najbliższego miesiąca firma MyLED – działająca w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej udostępni raport podsumowujący pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH, które prowadziła w drugiej połowie 2016 roku.
Agencja VML Poland odpowiada za digitalową część kampanii Activia Challenge, w ramach której realizowany jest cykl video-coachingu, prowadzonego przez mentorkę i trenerkę biznesu Olgę Kozierowską, znaną szerzej kobietom z programu Sukces Pisany Szminką.
Positionly, startup oferujący narzędzie do monitorowania SEO, z początkiem grudnia br. połączył siły z UsabilityTools – platformą do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron. Dotychczas firmy współpracowały ze sobą w modelu cross-sellingowym. Teraz pod marką Positionly mają oferować klientom rozwiązania w zakresie SXO.
Wiktor Orzeł awansował w strukturach agencji full service content marketingowej ContentHouse na stanowisko Content Managera. W ramach stanowiska będzie odpowiedzialny za zarządzanie redakcjami portali firmowych i e-magazynów.
Aż 75% Polaków planuje zakupy podczas zimowych wyprzedaży. Coraz częściej decydują się jednak odwiedzić sklep internetowy, zamiast stacjonarnego. Co zrobić, by nowy rok rozpoczął się dla e-sklepu w możliwie najlepszy sposób? Specjaliści z Grupy Kwanko przedstawiają 10 przykazań dla e-commerce, jak podnieść swoją sprzedaż w okresie wyprzedaży.
Specjalista zatrudniony na nowo utworzonym stanowisku w VML Poland odpowiada za rozwój kompetencji agencji związanych z marketing automation, bazami danych i e-mail marketingiem.
Styczeń już w pełni, więc to dobry czas na podsumowanie minionego roku w mediach społecznościowych. NapoleonCat postanowił sprawdzić, jakie profile cieszyły się największym zasięgiem na koniec 2016 roku, kto w ciągu minionego roku pozyskał najwięcej zainteresowanych, jakie kategorie były najpopularniejsze w konkretnych kanałach społecznościowych.
Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów z firm marketingowych.
Tworzenie treści na stronach na Facebooku uważane jest za jedno z bardziej wymagających i czasochłonnych działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych. NapoleonCat postanowił ułatwić zarządzanie tym procesem, wprowadzając do swojej platformy funkcję automatycznej moderacji treści.
Grudniowe gotowanie kojarzy się prawie wszystkim Polakom z karpiem i barszczem z uszkami. Prawie wszystkim, ponieważ uczestnicy Akademii Smaku musieli stawić czoła morskim stworzeniom. Czy im się udało?
Koniec starego i początek nowego roku to dla wielu osób czas podsumowań i postanowień.
Podobne działania w tym czasie podejmują również firmy.