X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

#CzarnyProtest przeszedł przez media społecznościowe

Poniedziałek 3 października minął w całej Polsce pod hasłem #CzarnyProtest, któremu towarzyszyły dyskusje i wszechobecne społeczne poruszenie. NapoleonCat.com przeprowadził krótką analizę przebiegu protestu na Facebooku oraz Instagramie. Obejmuje ona okres na tydzień przed planowanym wydarzeniem, dzień strajku oraz kolejny – czyli od 26 września do 4 października.

OSOM STUDIO dla kosmetycznego lidera Palmer’s

Palmer’s, kosmetyczny lider w kategorii produktów na bazie masła kakaowego, powierzył agencji interaktywnej OSOM STUDIO kompleksowe działania z zakresu e-marketingu. Mają one na celu wypromować i zbudować pozytywny wizerunek Akademii Palmer’s – serwisu w pełni poświęconego przyszłym mamom.

Portal Nf.pl na wyłączność w sieci Royal Ad

W październiku br. do portfolio Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis internetowy należący do Nowoczesnej Firmy – Nf.pl. Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych.

Nowe funkcje Facebook Canvas – czym zaskoczą użytkowników serwisu?

Facebook Canvas, czyli pełnoekranowe, interaktywne reklamy emitowane użytkownikom serwisu na urządzeniach mobilnych, zostały udostępnione w lutym br. Format ten daje szerokie możliwości prezentowania oferty, opowiadania historii marki itp. Ze względu na duże zainteresowanie i poziom zaangażowania odbiorców, Facebook właśnie wprowadził do Canvas nowe funkcje. Catvertiser wziął pod lupę te zmiany – sprawdźcie, czego można się spodziewać.

Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci

Firma Sanofi, we współpracy z agencją technologiczną Rockon, stworzyła stronę internetową sanofikodeks.pl. Jest to część projektu Kodeks Przejrzystości – samoregulacji firm farmaceutycznych, która ma na celu zwiększenie przejrzystości współpracy firm w środowisku medycznym.

Result Media rozbudowuje działy Client Service i Strategy

Wraz z rozwojem firmy, zwiększaniem kompetencji, wygranymi konkursami Google oraz stale wzrastającą liczbą klientów – Result Media, agencja marketingu internetowego, zdecydowała się powiększyć dział Client Service oraz Strategy. Od września do zespołu dołączyły Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec.

Smartphone nieodłącznym elementem zakupów

W roku 2016 odnotowana liczba zakupów robiona za pomocą smartphona i tabletu wzrosła niemal o połowę w porównaniu do zeszłego roku. Co to oznacza dla reklamy online? Grupa Kwanko prezentuje dane dotyczące użytkowników robiących zakupy przez internet na podstawie analizy źródeł opublikowanych na przestrzeni 2015 i 2016 roku.

Zamieszanie w Akademii Smaku, czyli gotujemy zupy

Zupa – danie często niedoceniane i zapomniane, dziś przeżywa swój renesans. Polecana jako sposób na zdrowe odżywianie, również dla tych, którzy nie mają zbyt dużo czasu na gotowanie. Uczestnicy sierpniowych warsztatów Akademii Smaku udowodnili, że z zupy, oprócz tradycyjnych smaków pomidorów, rosołu czy grzybów, można wycisnąć znacznie więcej.