Autor: KnowledgeHub, 11/10/2016
Poniedziałek 3 października minął w całej Polsce pod hasłem #CzarnyProtest, któremu towarzyszyły dyskusje i wszechobecne społeczne poruszenie. NapoleonCat.com przeprowadził krótką analizę przebiegu protestu na Facebooku oraz Instagramie. Obejmuje ona okres na tydzień przed planowanym wydarzeniem, dzień strajku oraz kolejny – czyli od 26 września do 4 października.
Autor: INSIGNIA, 07/10/2016
Czy fast food może być zdrowy? Czy spód pizzy zawsze musi być ciastem? Jak połączyć burgera z krewetkami? Z tymi pytaniami zmierzyli się uczestnicy kolejnej edycji warsztatów Akademia Smaku Bosch.
Autor: Osom Studio - Agencja Interaktywna, 06/10/2016
Palmer’s, kosmetyczny lider w kategorii produktów na bazie masła kakaowego, powierzył agencji interaktywnej OSOM STUDIO kompleksowe działania z zakresu e-marketingu. Mają one na celu wypromować i zbudować pozytywny wizerunek Akademii Palmer’s – serwisu w pełni poświęconego przyszłym mamom.
Autor: KnowledgeHub, 06/10/2016
W październiku br. do portfolio Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis internetowy należący do Nowoczesnej Firmy – Nf.pl. Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych.
Autor: OAN, 06/10/2016
Video.ad został stworzony w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek reklamy wideo w Polsce, którego konsumpcja wynosi już około 30% czasu spędzanego w Internecie.
Autor: KnowledgeHub, 05/10/2016
Facebook Canvas, czyli pełnoekranowe, interaktywne reklamy emitowane użytkownikom serwisu na urządzeniach mobilnych, zostały udostępnione w lutym br. Format ten daje szerokie możliwości prezentowania oferty, opowiadania historii marki itp. Ze względu na duże zainteresowanie i poziom zaangażowania odbiorców, Facebook właśnie wprowadził do Canvas nowe funkcje. Catvertiser wziął pod lupę te zmiany – sprawdźcie, czego można się spodziewać.
Autor: KnowledgeHub, 29/09/2016
Firma Sanofi, we współpracy z agencją technologiczną Rockon, stworzyła stronę internetową sanofikodeks.pl. Jest to część projektu Kodeks Przejrzystości – samoregulacji firm farmaceutycznych, która ma na celu zwiększenie przejrzystości współpracy firm w środowisku medycznym.
Autor: KnowledgeHub, 29/09/2016
Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.
Autor: KnowledgeHub, 29/09/2016
W zeszłym tygodniu serwis ogłosił, że testuje nowy format skierowany do firm, prowadzących sklepy stacjonarne. Czy szykuje się rewolucja? Catvertiser wziął pod lupę te zmiany – czy szykuje się rewolucja?
Autor: INSIGNIA, 24/09/2016
Wiodący polski producent boczku, a zarazem firma z blisko stuletnią tradycją, rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę z agencją INSIGNIA. Agencja odpowiada za stworzenie dedykowanego serwisu lubienaboczku.pl oraz kreowanie wizerunku marki Kaminiarz w sieci.
Autor: KnowledgeHub, 23/09/2016
Twitter i Instagram wprowadzają zmiany na swoich serwisach. W przypadku Twittera będą one dotyczyły komunikacji z klientem. Instagram zaś planuje szereg zmian związanych z reklamą. Oto kilka kluczowych informacji zebranych przez Katarzynę Kowalczyk z NapoleonCat.
Autor: KnowledgeHub, 21/09/2016
Wraz z rozwojem firmy, zwiększaniem kompetencji, wygranymi konkursami Google oraz stale wzrastającą liczbą klientów – Result Media, agencja marketingu internetowego, zdecydowała się powiększyć dział Client Service oraz Strategy. Od września do zespołu dołączyły Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec.
Autor: KWANKO, 19/09/2016
W roku 2016 odnotowana liczba zakupów robiona za pomocą smartphona i tabletu wzrosła niemal o połowę w porównaniu do zeszłego roku. Co to oznacza dla reklamy online? Grupa Kwanko prezentuje dane dotyczące użytkowników robiących zakupy przez internet na podstawie analizy źródeł opublikowanych na przestrzeni 2015 i 2016 roku.
Autor: KnowledgeHub, 10/09/2016
Początek września to w wielu firmach czas powrotu do zawieszonych od czerwca działań marketingowych, w tym mailingów. Warto przypomnieć kilka złotych zasad, które pozwolą zamienić dotychczasowego subskrybenta naszej bazy w klienta.
Autor: INSIGNIA, 10/09/2016
Zupa – danie często niedoceniane i zapomniane, dziś przeżywa swój renesans. Polecana jako sposób na zdrowe odżywianie, również dla tych, którzy nie mają zbyt dużo czasu na gotowanie. Uczestnicy sierpniowych warsztatów Akademii Smaku udowodnili, że z zupy, oprócz tradycyjnych smaków pomidorów, rosołu czy grzybów, można wycisnąć znacznie więcej.