Autor: PR Calling, 11/07/2016
Branżowe prognozy na 2016 rok zdecydowanie wskazywały nadejście trendu Virtual Reality (wirtualnej rzeczywistości). Przewidywane tendencje jednak nie zawsze się sprawdzają – zdarza się, że nadzieje roku, po paru miesiącach zamieniają się w największe porażki w branży. VR ma jednak duży potencjał, który już teraz wykorzystują zagraniczni marketerzy. Wirtualna rzeczywistość powoli podbija także polski rynek.
Autor: ContentHouse, 07/07/2016
Od początku lipca funkcję PR Managera w ContentHouse przejął Michał Grzebyk. Będzie odpowiadał za realizację projektów PR-owych dla klientów, a także działania wizerunkowe dla agencji.
Autor: INSIGNIA, 07/07/2016
Wojciech Dyba jako Art Director będzie odpowiedzialny za wysoką jakość wizualną pomysłów agencji Insignia. Dotychczas w Insignii zajmował stanowisko Senior Graphic Designera.
Autor: KnowledgeHub, 06/07/2016
Reprezentacja Polski po raz pierwszy w historii dotarła tak daleko w mistrzostwach Europy. Nic więc dziwnego, że temat Euro wzbudzał (i nadal wzbudza) tak duże zainteresowanie w mediach. Najgorętsze dyskusje przenosiły się sprzed ekranów telewizyjnych do sieci, a mediach społecznościowych aż zawrzało.
Autor: Hand Made, 06/07/2016
Czy marka samochodowa może w ciekawy sposób złożyć życzenia z okazji dnia ojca? Udowadniamy, że tak. Rozczulając odbiorców lekką formułą i wyjątkowym, bliskim każdemu, przekazem zawartym w krótkim filmie. Efekt? Sami zobaczcie.
Autor: KnowledgeHub, 01/07/2016
Warszawska agencja marketingu internetowego – Result Media – znalazła się w elitarnym gronie agencji SEM nagrodzonych przez Google tytułem Partnera Google Premium. Nowy status wyróżnia firmy, które w ramach szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych zapewniają swoim klientom świetne wyniki.
Autor: KWANKO, 29/06/2016
Euro 2016 zawładnęło sercami wszystkich Polaków. Ale okazuje się, że zgrany zespół potrzebny jest nie tylko na boisku piłkarskim, ale również… w biznesie e-commerce.
W duchu sportowej rywalizacji i gry o jak najwyższą pozycję, Grupa KWANKO analizuje jak powinni działać zawodnicy e-biznesu na konkretnych pozycjach.
Autor: KnowledgeHub, 28/06/2016
Dostępny od kilku lat chat na Facebooku stał się bardzo sprawnym komunikatorem internetowym. Niedawno największy serwis społecznościowy udostępnił developerom narzędzia niezbędne do stworzenia własnego bota. Z tej możliwości skorzystali od razu twórcy Catvertisera, umożliwiając swoim użytkownikom zarządzanie kampaniami przez Messengera.
Autor: KnowledgeHub, 28/06/2016
Warszawski dom mediowy Infinity Media kontynuuje obsługę współfinansowanego przez Unię Europejską 3-letniego programu promocyjnego „Europejskie Jabłka Dwukolorowe”. Czerwiec i lipiec 2016 to intensywne działania na rynkach docelowych kampanii – w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Autor: KnowledgeHub, 27/06/2016
Czasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam różne uczucia – od zdziwienia, niedowierzania, po szok. Zastanawiamy się, jak można było wysłać taką wiadomość, kto i dlaczego dał zielone światło do wypuszczenia tego typu kampanii. Każdy ma prawo do błędów, ważne jest jednak, aby uczyć się na nich i nie popełniać ich w przyszłości. Tak samo jest w e-mail marketingu.
Autor: KWANKO, 24/06/2016
Jak wyglądają wydatki na reklamę internetową w Polsce, a jak na świecie? Jak rewolucja online przyjęła się w naszym kraju i jak wyglądać będzie rynek reklamy w internecie w 2018 roku?
Autor: KnowledgeHub, 21/06/2016
Już za kilka dni Dzień Ojca. Jakie frazy są przy tej okazji najczęściej wyszukiwane
w Internecie? Eksperci Senuto przygotowali zestawienie top 10 wyszukiwań związanych z tym świętem.
Autor: Personal PR, 21/06/2016
„Siedzi w domu i nic nie robi” – z takim osądem bardzo często spotykają się mamy, których pracą jest opieka nad dziećmi. Dlatego też marka Canpol babies ruszyła z kampanią „Mama na medal”, gdzie pokazuje młode mamy jako superbohaterki, silne kobiety, mistrzynie wieloboju, zasługujące na docenienie i uznanie.
Autor: KnowledgeHub, 16/06/2016
KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska Sp. z o.o., działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie – luksusowej cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy.
Autor: KnowledgeHub, 16/06/2016
Click Republic – interaktywna sieć reklamowa działająca w segmencie e-mail marketingu oraz lead generation – zwiększa zasięg swoich baz. Ich liczba wzrosła już do 8 milionów adresów.