X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

VR – nowy trend w reklamie?

Branżowe prognozy na 2016 rok zdecydowanie wskazywały nadejście trendu Virtual Reality (wirtualnej rzeczywistości). Przewidywane tendencje jednak nie zawsze się sprawdzają – zdarza się, że nadzieje roku, po paru miesiącach zamieniają się w największe porażki w branży. VR ma jednak duży potencjał, który już teraz wykorzystują zagraniczni marketerzy. Wirtualna rzeczywistość powoli podbija także polski rynek.

ContentHouse z nowym PR Managerem

Od początku lipca funkcję PR Managera w ContentHouse przejął Michał Grzebyk. Będzie odpowiadał za realizację projektów PR-owych dla klientów, a także działania wizerunkowe dla agencji.

Słodkich snów na dzień ojca

Czy marka samochodowa może w ciekawy sposób złożyć życzenia z okazji dnia ojca? Udowadniamy, że tak. Rozczulając odbiorców lekką formułą i wyjątkowym, bliskim każdemu, przekazem zawartym w krótkim filmie. Efekt? Sami zobaczcie.

Result Media z prestiżowym tytułem Partnera Google Premium

Warszawska agencja marketingu internetowego – Result Media – znalazła się w elitarnym gronie agencji SEM nagrodzonych przez Google tytułem Partnera Google Premium. Nowy status wyróżnia firmy, które w ramach szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych zapewniają swoim klientom świetne wyniki.

Skompletuj drużynę i zwiększ swoją… sprzedaż!

Euro 2016 zawładnęło sercami wszystkich Polaków. Ale okazuje się, że zgrany zespół potrzebny jest nie tylko na boisku piłkarskim, ale również… w biznesie e-commerce.
W duchu sportowej rywalizacji i gry o jak najwyższą pozycję, Grupa KWANKO analizuje jak powinni działać zawodnicy e-biznesu na konkretnych pozycjach.

Catverstiser uruchomił zarządzanie kampaniami przez Messengera

Dostępny od kilku lat chat na Facebooku stał się bardzo sprawnym komunikatorem internetowym. Niedawno największy serwis społecznościowy udostępnił developerom narzędzia niezbędne do stworzenia własnego bota. Z tej możliwości skorzystali od razu twórcy Catvertisera, umożliwiając swoim użytkownikom zarządzanie kampaniami przez Messengera.

Szok i niedowierzanie – podstawowe błędy w kampaniach e-mail marketingowych

Czasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam różne uczucia – od zdziwienia, niedowierzania, po szok. Zastanawiamy się, jak można było wysłać taką wiadomość, kto i dlaczego dał zielone światło do wypuszczenia tego typu kampanii. Każdy ma prawo do błędów, ważne jest jednak, aby uczyć się na nich i nie popełniać ich w przyszłości. Tak samo jest w e-mail marketingu.

Kampania „Mama na medal” – Canpol babies wspiera młode matki

„Siedzi w domu i nic nie robi” – z takim osądem bardzo często spotykają się mamy, których pracą jest opieka nad dziećmi. Dlatego też marka Canpol babies ruszyła z kampanią „Mama na medal”, gdzie pokazuje młode mamy jako superbohaterki, silne kobiety, mistrzynie wieloboju, zasługujące na docenienie i uznanie.

Fundusz KnowledgeHub inwestuje w DESEO

KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska Sp. z o.o., działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie – luksusowej cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy.