Autor: Personal PR, 21/06/2016
„Siedzi w domu i nic nie robi” – z takim osądem bardzo często spotykają się mamy, których pracą jest opieka nad dziećmi. Dlatego też marka Canpol babies ruszyła z kampanią „Mama na medal”, gdzie pokazuje młode mamy jako superbohaterki, silne kobiety, mistrzynie wieloboju, zasługujące na docenienie i uznanie.
Autor: KnowledgeHub, 16/06/2016
KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska Sp. z o.o., działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie – luksusowej cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy.
Autor: KnowledgeHub, 16/06/2016
Click Republic – interaktywna sieć reklamowa działająca w segmencie e-mail marketingu oraz lead generation – zwiększa zasięg swoich baz. Ich liczba wzrosła już do 8 milionów adresów.
Autor: PR Calling, 14/06/2016
AdCookie będzie odpowiadać za kampanię online dla Szpitala Medicover, wielospecjalistycznej placówki wchodzącej w skład Grupy Medicover. Kampania będzie oparta na Real Time Bidding (RTB) – jednym z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online.
Autor: Juicy Relations, 14/06/2016
Dobra wiadomość dla blogerów, vlogerów jak też innych twórców i influencerów w social media. Od czerwca platforma WhitePress startuje z modułem „infulencer marketing”.
Autor: INSIGNIA, 10/06/2016
Wciąż inspirująca, zapewniająca genialną atmosferę i prawdziwy warsztat kulinarny, ale inna niż do tej pory. Kolejna odsłona Akademii Smaku, która dobiegła już końca, okazała się tą, którą zapadnie w pamięć na długo. A wszystko to za sprawą małych miłośników kuchni i ich przedstawicielki, Natalii Paździor – zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior.
Autor: KnowledgeHub, 08/06/2016
Z początkiem czerwca na rynku mediowym pojawiła się nowa sieć reklamowa – Unique Ad. Oferuje ona przede wszystkim precyzyjne dotarcie do unikalnych grup użytkowników, w tym m.in. do tzw. Business Expert – specjalistów i managerów takich branż, jak: rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.
Autor: KnowledgeHub, 07/06/2016
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną portalu Travelplanet.pl, integrującego ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży. Działania promocyjne zaplanowane zostały na okres od 16 maja do 17 lipca 2016 roku.
Autor: VMLY&R, 07/06/2016
W każdy piątek i każdą sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie marka H&M zaprasza do muzycznego Królewska. W tym roku cykl letnich koncertów H&M, realizowanych w ramach globalnego projektu H&M LOVES MUSIC, powraca w całkowicie odmienionej formie. Za kreatywną koncepcję komunikacji odpowiada zespół VML Poland.
Autor: ContentHouse, 02/06/2016
Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.
Autor: KWANKO, 02/06/2016
Jak wykorzystać fakt, że 70% użytkowników mobilnych używa swoich smartfonów podczas zakupów? Odpowiedź jest prosta – wystarczy trafić do konsumenta z reklamą, która będzie nie tylko spersonalizowana, ale również zachęcająca do odwiedzin sklepu, obok którego aktualnie przechodzi.
Autor: KnowledgeHub, 02/06/2016
PKO Bank Polski uruchamia nową aplikację – PKO Junior, która ma na celu naukę odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi. Za promocję rozwiązania na Facebooku, za pomocą kampanii Canvas, odpowiada agencja interaktywna Mint Media.
Autor: KnowledgeHub, 01/06/2016
Social media już dawno przestały być tylko platformą do komunikacji, a coraz częściej stają się narzędziem do ratowania życia i zdrowia najmłodszych. Z okazji Dnia Dziecka – Brand24 i agencja interaktywna Mint Media – przygotowały infografikę obrazującą, jak wygląda pomaganie społecznościowe w Polsce.
Autor: KnowledgeHub, 31/05/2016
Według najnowszych trendów panujących na światowych rynkach reklamowych, których potwierdzenie znajdujemy także w analizach na temat wykorzystania mediów w kampaniach reklamowych, widać wyraźny zwrot w kierunku komunikacji digital out of home (DOOH).
Autor: PR Calling, 27/05/2016
Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego Marwit chce zadbać o naszą kondycję. AdCookie pomoże w tym, prowadząc kampanię online nowej akcji marki. 12 maja wystartowała kampania promocyjna Marwitalizacja, której hasłem przewodnim jest „Mamy parę do działania”. Przez dwa miesiące, wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w sportowych wyzwaniach, ćwiczyć z trenerami, korzystać z porad dietetyka oraz wygrać wiele nagród.