X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Kampania „Mama na medal” – Canpol babies wspiera młode matki

„Siedzi w domu i nic nie robi” – z takim osądem bardzo często spotykają się mamy, których pracą jest opieka nad dziećmi. Dlatego też marka Canpol babies ruszyła z kampanią „Mama na medal”, gdzie pokazuje młode mamy jako superbohaterki, silne kobiety, mistrzynie wieloboju, zasługujące na docenienie i uznanie.

Fundusz KnowledgeHub inwestuje w DESEO

KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska Sp. z o.o., działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie – luksusowej cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy.

Słodka uczta w Akademii Smaku

Wciąż inspirująca, zapewniająca genialną atmosferę i prawdziwy warsztat kulinarny, ale inna niż do tej pory. Kolejna odsłona Akademii Smaku, która dobiegła już końca, okazała się tą, którą zapadnie w pamięć na długo. A wszystko to za sprawą małych miłośników kuchni i ich przedstawicielki, Natalii Paździor – zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior.

Royal Ad uruchamia drugą sieć reklamową – Unique Ad

Z początkiem czerwca na rynku mediowym pojawiła się nowa sieć reklamowa – Unique Ad. Oferuje ona przede wszystkim precyzyjne dotarcie do unikalnych grup użytkowników, w tym m.in. do tzw. Business Expert – specjalistów i managerów takich branż, jak: rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.

H&M otwiera bramy muzycznego Królestwa

W każdy piątek i każdą sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie marka H&M zaprasza do muzycznego Królewska. W tym roku cykl letnich koncertów H&M, realizowanych w ramach globalnego projektu H&M LOVES MUSIC, powraca w całkowicie odmienionej formie. Za kreatywną koncepcję komunikacji odpowiada zespół VML Poland.

Geotargetowanie sposobem na marketing mobilny

Jak wykorzystać fakt, że 70% użytkowników mobilnych używa swoich smartfonów podczas zakupów? Odpowiedź jest prosta – wystarczy trafić do konsumenta z reklamą, która będzie nie tylko spersonalizowana, ale również zachęcająca do odwiedzin sklepu, obok którego aktualnie przechodzi.

Jak social media pomagają dzieciom? Infografika Brand24 i Mint Media

Social media już dawno przestały być tylko platformą do komunikacji, a coraz częściej stają się narzędziem do ratowania życia i zdrowia najmłodszych. Z okazji Dnia Dziecka – Brand24 i agencja interaktywna Mint Media – przygotowały infografikę obrazującą, jak wygląda pomaganie społecznościowe w Polsce.

Przyszłość polskiej reklamy Digital OOH

Według najnowszych trendów panujących na światowych rynkach reklamowych, których potwierdzenie znajdujemy także w analizach na temat wykorzystania mediów w kampaniach reklamowych, widać wyraźny zwrot w kierunku komunikacji digital out of home (DOOH).

AdCookie odpowiedzialne za kampanię online nowej akcji Marwitu

Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego Marwit chce zadbać o naszą kondycję. AdCookie pomoże w tym, prowadząc kampanię online nowej akcji marki. 12 maja wystartowała kampania promocyjna Marwitalizacja, której hasłem przewodnim jest „Mamy parę do działania”. Przez dwa miesiące, wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w sportowych wyzwaniach, ćwiczyć z trenerami, korzystać z porad dietetyka oraz wygrać wiele nagród.