X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

H&M uczy odpowiedzialnej miłości do mody

Od 28 maja do 31 sierpnia na Placu Defilad w Warszawie stanie H&M RELOVE IT spot. Celem nowego miejsca na mapie stolicy jest zwrócenie uwagi na potrzebę dbania o środowisko naturalne i odpowiedzialne podejście do mody. Marka pragnie szczególnie podkreślić, jak ważny jest recykling w produkcji ubrań. Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiadają zespoły H&M i VML Poland.

Bartek Usa w kampanii Orange Finanse poszukuje drugiej połowy

Orange w swojej najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla klientów, którzy otwierając i aktywnie korzystając z darmowego konta bankowego w Orange Finanse otrzymują abonament komórkowy za połowę ceny. Zaproszony do akcji digital influencer – Bartek Karpowski aka Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku – ta, za którą dzięki Orange nie musi już płacić. Aktywację przygotowała agencja VML Poland.

Dzień Matki na dużym ekranie – przykłady kampanii DOOH

Digital Out of Home (DOOH) w kampaniach tematycznych, dotyczących np. jednodniowych świąt, sprawdza się bardzo dobrze. Jego powszechne wykorzystanie przy takich okazjach wiąże się przede wszystkim z wygodą, szybkością oraz elastycznością planowania i realizacji tego typu kampanii.

Wyzwania blogerów w akcji Żywiec Zdrój Głupawka

23 maja rusza internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.

VML Poland z kampanią Mola Sensitive

W poniedziałek, 9 maja ruszyła nowa kampania marki Mola. Nowość rynkowa – Mola Sensitive – dzięki trzem miękkim warstwom z dodatkiem balsamu chroni i pielęgnuje delikatną skórę. Autorem kampanii „Dotyk łagodności” – obejmującej telewizję i Internet – jest agencja VML Poland.

VML Poland z urodzinową promocją Danonków

W 2016 roku mija dokładnie 25 lat od pojawienia się na polskim rynku marki Danonki. W ramach obchodów tej rocznicy startuje promocja, w której każdy może otrzymać wyjątkowy prezent – spersonalizowaną i pięknie ilustrowaną bajkę. Każde dziecko może stać się bohaterem książeczki w formie e-booka i drukowanej, by wspólnie z Danonkiem przeżywać wyjątkową, urodzinową przygodę. Autorami kampanii są agencje VML Poland i Y&R.

Jogurty pitne Danone promowane konkursem „Odjazdowe lato”

9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activiado picia. Na zwycięzców czekaja m.in. kamper na tygodniowy wyjazd w wymarzone miejsce i dodatkowo voucher na benzynę o wartości 2000 zł. Kampanię przygotowały agencje VML Poland i Y&R.

Nowa kampania o.b.® mówi otwarcie o kobiecych sprawach

Joanna Krupa, Karolina Pisarek, Ida Nowakowska, Tamara Gonzalez Perea i Julia Wieniawa to pięć niezwykłych kobiet biorących udział w wyjątkowej, bezpośredniej komunikacji marki o.b.®. Kampania przełamuje przekonanie, że nie da się żyć pełnią życia podczas okresu, fałszywe stwierdzenia na temat okresu i higieny intymnej oraz bariery dotyczące używania tamponów. Działania wystartowały 10 maja, a swoim zasięgiem obejmują głównie Internet oraz miejsca sprzedaży.

Szukamy zwykłych rodziców – nowa kampania rekrutacyjna SOS Wiosek Dziecięcych

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło ogólnopolską kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Szukamy mamy”. Jej celem jest dotarcie do nowych opiekunów, którzy mogliby stworzyć dom dla opuszczonych dzieci i zostać zwykłymi rodzicami. To pierwszy raz w historii, kiedy zwycięska kampania Young Creatives Planners Eurobest została następnie zrealizowana.

Gotuj, jedz i wygraj udział w warsztatach z Natalią Paździor

W ramach Akademii Smaku Bosch wystartował kolejny konkurs kulinarny, tym razem dla rodziców z dziećmi. Główną nagrodą będzie wspólne gotowanie ze zwyciężczynią pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior, Natalią Paździor, a także Tomaszem Jakubiakiem, Piotrem Ogińskim oraz Katarzyną Glinką.

Postaw na event – 5 wydarzeń, na których wypromujesz luksusową markę

Nic tak nie angażuje i nie wywołuje interakcji jak event marketing. Nikogo nie zdziwi zatem fakt, że ta forma komunikacji z klientem jest jednym z bardziej efektywnych działań promocyjnych. Oto zestawienie pięciu ekskluzywnych eventów, dzięki którym Twoja firma zyska na popularności, a Ty zyskasz wartościowe kontakty biznesowe.

Nowa współpraca AdCookie i Xiaoyi

AdCookie, agencja zajmująca się marketingiem online, nawiązała współpracę z wyłącznym polskim przedstawicielem marki Xiaoyi, należącej do dużej grupy Xiaomi.