Autor: SaldeoSMART, 13/04/2016
Marketplanet i SaldeoSMART wprowadzają polskie zakupy i księgowość w nową erę. Od teraz firmy mogą wykorzystać potencjał automatyzacji procesów zakupowych i księgowych w nowym wymiarze oraz odkrywać potencjał internetu w kontaktach z dostawcami.
Autor: ContentHouse, 13/04/2016
Content Marketing to już nie trend w działaniach komunikacyjnych, ale jeden z najistotniejszych segmentów strategii biznesowej, o czym przekonać się mogą czytelnicy książki „Skuteczny biznes, czyli… gra o sukces”.
Autor: City, 11/04/2016
Wraz z końcem marca zakończyła się zimowa kampania firmy City, skierowana do amatorów białego szaleństwa na stokach.
Autor: VMLY&R, 11/04/2016
Poznaj niezwykłą historię Kubioszna, który w wieku 7 lat został zatrudniony przez agencję VML Poland na stanowisku VERY JUNIOR COPYWRITER. Tym samym Kubiszon został najmłodszym pracownikiem w historii polskiej branży reklamowej.
Autor: VMLY&R, 11/04/2016
Trwa nowa kampania reklamowa serka Danio z portfolio Danone zachęcająca do złapania Małego Głoda, zanim on złapie Ciebie. Kampanie przygotowały agencje VML Poland i Y&R Warsaw. Działania obejmują telewizję, Internet i aktywacje w miejscach sprzedaży.
Autor: VMLY&R, 11/04/2016
„Powiedz tak dziecięcej samodzielności” to hasło najnowszej kampanii Danonków, umacniającej dziecięcą pewność siebie i wspierającej samodzielność najmłodszych. Na jej potrzeby agencja VML Poland stworzyła dedykowany landing page, na którym zaproszeni do akcji eksperci pokazują, że „tak” wypowiedziane przez rodziców może mieć fantastyczne skutki dla rozwoju dzieci.
Autor: VMLY&R, 11/04/2016
Niespełna kilka sekund Twojego czasu wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi krzywdzących treści w sieci – tłumaczą autorzy nowej kampanii społecznej HejtStop, przedstawiając jednocześnie narzędzie do realnego przeciwdziałania mowie nienawiści w Internecie. Od tego tygodnia kampania rusza w prasie, na OOH i w Internecie.
Autor: VMLY&R, 11/04/2016
Agencja VML Poland przygotowała kampanię dla marki Kross – jednego z największych europejskich producentów rowerów i sprzętu rowerowego. Na pasjonatów dwóch kółek czekają limitowane rowery oraz nagroda główna – wyjazd na olimpiadę w Rio de Janeiro, gdzie szczęśliwcy będą kibicować Mai Włoszczowskiej i innym członkom Kross Racing Team.
Autor: VMLY&R, 11/04/2016
Wings for Life World Run to charytatywny bieg, w którym samochody pościgowe wyposażone w specjalne czujniki mają za zadanie ścigać biegaczy. Tu celem nie jest meta, lecz ucieczka przed nią. Chcąc poderwać do biegu cały świat, a jednocześnie pomóc zawodnikom planującym start w tym niezwykłym wyścigu VML Lab opracował przełomowe narzędzie dla biegaczy odmieniające ich życie i pomagające ukończyć Wings for Life World Run.
Autor: KWANKO, 07/04/2016
Grupa KWANKO to pionier w dziedzinie performance marketingu, a także kluczowy gracz w branży internetowej i mobilnej reklamy online. Teraz, marka realizująca kampanie na całym świecie, z rocznym obrotem w wysokości 53 milionów euro, postanowiła odświeżyć swój wizerunek i zdecydowała się na rebranding.
Autor: INSIGNIA, 01/04/2016
Za nami kolejna odsłona Akademii Smaku Bosch tym razem pod hasłem „Kasza na zdrowie”: video warsztaty, praktyczne kulinarne porady, oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji. Wszystko to pod kulinarną pieczą ekspertów Akademii Smaku – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha z Zajadam.pl i Piotra Ogińskiego z Kocham Gotować.
Autor: ContentHouse, 30/03/2016
Agencja ContentHouse rozpoczęła współpracę z Grupą PSB i wesprze działania strategiczno – analityczne w 2016 roku.
Autor: INSIGNIA, 30/03/2016
INSIGNIA wciąż rozbudowuje dział kreacji, tym razem zatrudniając kolejnego Graphic Designera, Kamila Frączka.
Autor: INSIGNIA, 16/03/2016
Krzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copywritera.
Autor: Juicy Relations, 16/03/2016
Platforma WhitePress wprowadziła nowy moduł, który pozwala śledzić i analizować popularność poszczególnych artykułów i zaangażowania czytelników, które one wywołują. Jest to prawdopodobnie pierwsze tak rozbudowane narzędzie, oparte o autorską technologię WhitePress, dostępne na polskim rynku.