X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

VML Poland z kampanią „Danonki Powiedz Tak”

„Powiedz tak dziecięcej samodzielności” to hasło najnowszej kampanii Danonków, umacniającej dziecięcą pewność siebie i wspierającej samodzielność najmłodszych. Na jej potrzeby agencja VML Poland stworzyła dedykowany landing page, na którym zaproszeni do akcji eksperci pokazują, że „tak” wypowiedziane przez rodziców może mieć fantastyczne skutki dla rozwoju dzieci.

VML Poland z konkursem #Kross2Rio

Agencja VML Poland przygotowała kampanię dla marki Kross – jednego z największych europejskich producentów rowerów i sprzętu rowerowego. Na pasjonatów dwóch kółek czekają limitowane rowery oraz nagroda główna – wyjazd na olimpiadę w Rio de Janeiro, gdzie szczęśliwcy będą kibicować Mai Włoszczowskiej i innym członkom Kross Racing Team.

Pierwszy bieg z lusterkami wstecznymi dla biegaczy

Wings for Life World Run to charytatywny bieg, w którym samochody pościgowe wyposażone w specjalne czujniki mają za zadanie ścigać biegaczy. Tu celem nie jest meta, lecz ucieczka przed nią. Chcąc poderwać do biegu cały świat, a jednocześnie pomóc zawodnikom planującym start w tym niezwykłym wyścigu VML Lab opracował przełomowe narzędzie dla biegaczy odmieniające ich życie i pomagające ukończyć Wings for Life World Run.

Grupa KWANKO po rebrandingu

Grupa KWANKO to pionier w dziedzinie performance marketingu, a także kluczowy gracz w branży internetowej i mobilnej reklamy online. Teraz, marka realizująca kampanie na całym świecie, z rocznym obrotem w wysokości 53 milionów euro, postanowiła odświeżyć swój wizerunek i zdecydowała się na rebranding.

Kasza na zdrowie w Akademii Smaku

Za nami kolejna odsłona Akademii Smaku Bosch tym razem pod hasłem „Kasza na zdrowie”: video warsztaty, praktyczne kulinarne porady, oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji. Wszystko to pod kulinarną pieczą ekspertów Akademii Smaku – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha z Zajadam.pl i Piotra Ogińskiego z Kocham Gotować.

Whitepress umożliwia pomiar zaangażowania czytelników

Platforma WhitePress wprowadziła nowy moduł, który pozwala śledzić i analizować popularność poszczególnych artykułów i zaangażowania czytelników, które one wywołują. Jest to prawdopodobnie pierwsze tak rozbudowane narzędzie, oparte o autorską technologię WhitePress, dostępne na polskim rynku.