Autor: ContentHouse, 21/05/2015
Jak duża jest moc content marketingu? Według raportu przeprowadzonego w 2014 roku przez DemandMetric oraz VidYard, prawie 70% marketingowców używa filmów video jako części strategii marketingowej, a 82% uważa, że sukces działań marketingowych zawdzięcza właśnie treściom video. Jak tworzyć dobry video content i na kim warto się wzorować?
Autor: INSIGNIA, 21/05/2015
Do zespołu agencji INSIGNIA dołączyła Karolina Reimus, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner.
Autor: INSIGNIA, 21/05/2015
Nowa odsłona portalu brandedcontentowego www.twojarownowaga.pl dla marki Jurajska.
Autor: INSIGNIA, 21/05/2015
Rozpoczęła się kampania blenderów z linii MaxoMixx marki Bosch.
Autor: INSIGNIA, 21/05/2015
Do zespołu agencji INSIGNIA dołączyli: Maciej Rakowski, zajmując stanowisko Senior Art Directora oraz Olga Piech, Copywriter.
Autor: INSIGNIA, 21/05/2015
Jurajska poszerza swoją strategię o działania video contentowe.
Autor: Imagine PR, 19/05/2015
Facebook na dobre zagościł w przestrzeni mediów społecznościowych i praktycznie w każdej firmie, niezależnie od sektora, rekomenduje się „bywanie” na Facebookowych salonach. Może warto jednak pomyśleć
o alternatywach, które będą skuteczniejsze? Przyjrzyjmy się platformie LinkedIn, która coraz częściej z powodzeniem jest wykorzystywana do kampanii reklamowych.