
reklama
Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, dotyczy współpracy w obszarze digital marketingu. Dzięki wygraniu przetargu Kamikaze dostała się na shortlistę agencji współpracujących na stałe z Polpharmą.
– W Kamikaze mamy przyjemność pracować z wieloma liderami swoich kategorii. Polpharma wprost idealnie pasuje do tego grona. Mam dużą satysfakcję z wygranego przetargu i jeszcze większy apetyt na wspólne projekty – komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO & Partner w Kamikaze.
Polpharma jest największą polską firmą farmaceutyczną. Od 85 lat cieszy się zaufaniem pacjentów, lekarzy, farmaceutów oraz partnerów biznesowych. Jest największym polskim producentem leków i jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Co ósme opakowanie leku w polskich aptekach i co trzecie w szpitalach pochodzi właśnie z Polpharmy.
Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, Google, marki L’Oréal, Semilac, Danone, , Kaufland Polska, marki Coty, a także Orange Polska czy Shell.
Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.
Reklama