X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH

Grafika-do-tekstuphoto

Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona dzięki, której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu (http://bit.ly/2j0xVrB) pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:

  • poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
  • określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce  w oparciu o eksperckie opinie
  • oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.

Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. – komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.

MyLED działa w sektorze cyfrowej reklamy OOH od trzech lat. Firma stworzyła autorski system online do planowania i zarządzania ogólnopolskimi kampaniami DOOH na ekranach LED. W 2016 roku zrealizowała pierwsze w Polsce badanie rynku reklamy DOOH.

Kontakt z działem marketingu i PR: [email protected]

 

Źródło: MyLED