X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„Radość w gestach mieszka”- agencja Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Przetarg został rozstrzygnięty we wrześniu 2018 roku. Dotyczył opracowania nowej idei kreatywnej marki, która ma zostać przełożona na ATLowe punkty styku z konsumentami: BB, CL, CLP, Facebook, kampanie digitalowe oraz współpracę z influencerami. Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Magda Stawinoga. Strony nie ujawniają na jaki okres została podpisana umowa. W przetargu startowały 3 inne agencje reklamowe.

Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Mieszko agencji Cape Morris ponieważ zaprezentowała ona świeży i angażujący koncept kreatywny. Dostrzegliśmy w nim też wartość dodaną – potencjał
do kontynuowania go jako platformy komunikacyjnej na przyszłość.”
 komentuje dyrektor marketingu Mieszko, Dawid Błaszczyk.

„Niezwykle często projekty produktów FMCG umożliwiają obranie bardzo zróżnicowanych kierunków komunikacji – zależnych od pozycjonowania marki. Ale niewiele z nich kończy się zbudowaniem idei kreatywnej, która realnie oddaje charakter marki i produktu. Głównie, ponieważ są oparte o generyczne insighty, z którymi trudno się utożsamić. Opracowując ideę dla Mieszko, kluczowe było dostrzeżenie
w jakim środowisku polskie rodziny kupują i jedzą cukierki – niby proste zadanie, a jak wymagające – chcąc skondensować tak wiele spostrzeżeń w jeden pomysł, który będzie zrozumiały dla każdego.
W związku z planowaną kampanią ATLową, odsłona estetyczna w projekcie była priorytetowa – co pozwoliło na szczegółowe dopracowanie key visuali, które już na pierwszy rzut oka wzbudzają pozytywne emocje u odbiorcy. Ponieważ wywodzą się z bardzo naturalnego insightu.” 
komentuje dyrektor kreatywny Cape Morris, Jared Kacperczyk.

 

Za obsługę mediów odpowiada agencja Wavemaker.

 

Ahoj!