X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Result Media z prestiżowym tytułem Partnera Google Premium

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Logo Result Media

reklama


Trzy lata temu Google uruchomił swój program Google Partners, dzięki któremu firmy mogą wyszukiwać agencje i specjalistów z branży internetowej. Członkowie tego programu mają okazję uzyskać status Partnera Google, który potwierdza, że agencja posiada aktualną wiedzę na temat najnowszych produktów, a jej klienci są zadowoleni ze współpracy. W czerwcu br. firma wprowadziła nowy tytuł Partnera Google Premium, który mogą uzyskać firmy spełniające wyższe wymagania certyfikacyjne – należy do nich m.in. agencja Result Media. Firmom, którym przyznany został nowy status, Google zapewnia również dodatkowe wsparcie w działaniach. Nowy poziom certyfikacji Google Premier pozwala wyróżnić agencje o bardzo wysokim stopniu specjalizacji, tym samym ułatwia ich znalezienie wymagającym klientom.

Ta nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, tym cenniejszym, że dotyczy ona jakości pracy naszego zespołu, która przez jedną z największych korporacji na świecie została oceniona wzorowo. Status Google Partner Premium traktujemy, jako awans do absolutnej czołówki agencji SEM w Polsce i na świecie – komentuje Konrad Spoczyński, CEO Result Media.

Status Google Partner Premium to nie jedyne wyróżnienie przyznane Result Media w tym roku. W maju agencja została także laureatem Google Partners „Ready to Rock”. Przedstawiciele firmy odebrali statuetkę w trakcie prestiżowej gali w Berlinie.

Od początku założenia agencji postawiliśmy na bliską współpracę z Google, efekty są bardzo zadowalające. Jesteśmy laureatami pierwszej edycji Programu Rising Start dla najdynamiczniej rozwijających się agencji, wygrywamy nagrody „Ready to Rock”, bierzemy udział w konferencjach organizowanych przez Google – mówi Adrian Radomski, COO Result Media. Kluczowe jest to, że kampanie naszych klientów są stale rozwijane i poprawiane dzięki wysokim kwalifikacjom specjalistów – zdobyliśmy ich 4 na poziomie Premier: sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, reklama mobilna, reklama w zakupach Google – oraz bezpośredniej opiece opiekunów i działu support Google – dodaje Radomski.