X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Rockon dla Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

oc

reklama


Blisko 70 procent kierowców nie wie, że wypadek spowodowany przez nich cudzym autem może być –
i zazwyczaj jest – brany pod uwagę przez ubezpieczyciela przy kalkulacji składki za polisę OC dla ich własnego pojazdu (badanie Gfk Polonia na zlecie UFG, 2014 r.). Taki wypadek jest bowiem odnotowywany zarówno w historii ubezpieczenia właściciela pojazdu, jak i w historii kierowcy, który go spowodował,
a następnie raportowany do ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych w UFG. W ubiegłym roku prawie jedna trzecia wypadków drogowych spowodowana została przez kierowców, którzy nie byli właścicielem pojazdu – wynika z danych w tej bazie.

Między innymi takie informacje są dostępne bezpłatnie dla każdego właściciela pojazdu w ogólnopolskiej bazie polis prowadzonej przez UFG. Pomimo tego o wgląd występowało dotychczas niewiele osób – dlatego UFG we współpracy z Rockon rozpoczyna kampanię, która zachęca do pobrania historii OC. Jest to ta sama wiedza, którą posiadają o kierowcach ubezpieczyciele. Główny przekaz kampanii – „Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – promowany jest przez dwa spoty wideo (Golenie i Szminka). W celu optymalizacji konwersji stworzono też dedykowany landing page dostępny pod adresem www.sprawdzoc.pl.

Pierwsze, testowe wyniki są obiecujące – 70% osób odwiedzających stronę kampanii decyduje się na wypełnienie formularza. Pokazuje to, że nasze podejście zakładające połączenie kreatywności – dość odważne jak na kategorię rynkową spoty – z podejściem biznesowym – skupienie się na optymalnym \"doprowadzeniu\" kierowcy do formularza – jest słuszne  – mówi Patrycja Wiaterska, project manager w Rockon. Chcemy pokazać kierowcom, że mogą wziąć sprawy w swoje ręce i dzięki temu mieć taką samą wiedzę jak ubezpieczyciele – dodaje.

Nasza kampania ma na celu uświadomienie kierowcom, że warto samemu sprawdzać swoją historię ciągłości OC lub historię szkód z tego ubezpieczenia. Co ważne, pobranie tej historii jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich właścicieli pojazdów zarejestrowanych w Polsce – dodaje Elżbieta Wanat-Połeć, prezes UFG.
Aktualnie w bazie znajdują się rekordy o aktywnych umowach ubezpieczenia OC dla ponad 21 mln pojazdów oraz ponad 300 mln rekordów o umowach z poprzednich lat. Baza posiada blisko 100 proc. informacji o wszystkich pojazdach zarejestrowanych w Polsce. Swoje OC możesz sprawdzić na www.sprawdzoc.pl.

Spoty reklamowe kampanii:

Szminka

film: https://youtu.be/qslTVgGzdw0

Golenie

film: https://youtu.be/5dVLU5DssQg