
reklama
Magdalena Pułtorak-Gadomska z branżą reklamową jest związana od 2006 roku. Pierwsze doświadczenia zdobyła jako Account Executive w Grupie Onet.pl., gdzie zajmowała się m.in. zakupem i sprzedażą kampanii reklamowych oraz pozyskiwaniem klientów. Następnie objęła stanowisko Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej w o2.pl. Przez ponad 3 lata pracowała również dla Polskiego Radia, jako Kierownik Działu Sprzedaży Multimediów. Do jej głównych obowiązków należało przygotowywanie koncepcji i ofert akcji cross-mediowych (www + radio + TV), ich realizację i nadzór.
Z siecią reklamy Royal Ad związana jest od 2015 roku, gdzie zaczynała od stanowiska Senior Sales Managera. Do jej obowiązków należało: planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów, obsługa domów mediowych i agencji, a także realizacja kampanii reklamowych na rynki międzynarodowe. W czerwcu bieżącego roku, Magdalena Pułtorak-Gadomska awansowała w strukturach agencji i obecnie zajmuje stanowisko Head of Agency Sales. Jako kierownik działu sprzedaży jest odpowiedzialna, między innymi za opracowywanie strategii zakupowej dla klientów premium, dbałość o jej realizację oraz sprawowanie nadzoru nad zespołem.
Naszym celem jest budowanie silnego i zaufanego zespołu, nastawionego na utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klientów premium. Stawiamy również na rozwój naszych pracowników i ciągle dbamy o podnoszenie ich kwalifikacji, dając możliwość awansu. Bardzo cieszymy się, że Magda objęła w Royal Ad stanowisko kierownicze. Dzięki jej wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy, możemy jeszcze lepiej realizować zakładane cele oraz odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.
Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
ze świata biznesu czy sztuki. Sieć Royal Ad jest wspierana przez fundusz Venture Capital Knowledge Hub, który inwestuje w firmy z branży nowych technologii. Więcej informacji www.royalad.pl
Reklama