X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

#SłowaMająMoc w nowej kampanii mBanku

vlcsnap-2016-11-02-09h46m45s087#SłowaMająMoc w nowej kampanii mBanku

Ruszyła internetowa kampania mBanku – #SłowaMająMoc. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w Internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc.

– Jesteśmy świadomi, że w świecie wirtualnym mamy tendencję do krytykowania, a komplementy wolimy dawać osobiście – w prywatnej wiadomości czy twarzą w twarz. Podobnie jest z opiniami o banku. Jeśli jednak któryś z naszych pracowników zasłuży na ciepłe słowo zachęcamy, by klient napisał o tym i oznaczył swoją wypowiedź hasztagiem #SłowaMająMoc. Zadbamy, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby, dzięki temu jej dzień będzie lepszy – tłumaczy Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych w mBanku.

Na stronie internetowej www.slowamajamoc.com mBank zachęca klientów do pokazania, jak wielką moc mają ich słowa i opisania na dowolnych platformach społecznościowych sytuacji, w której pracownik banku w dowolnej codziennej sytuacji pozytywnie ich zaskoczył. Dzięki hashtagowi #SłowaMająMoc każdy komentarz zostanie odnaleziony i przekazany pracownikom mBanku. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone.

– Głównym narzędziem komunikacji jest film pokazujący reakcje ludzi na mile słowa. Podczas jego nagrywania rozmawialiśmy z bohaterami, a ich mimika zmieniała się z każdą wypowiedzią. Zależało nam na tym, by uchwycić, jak pięknie wygląda każda twarz, niezależnie od wieku, gdy się mimowolnie uśmiecha słysząc pozytywne informacje. I to właśnie jest cel naszych działań – zachęcenie do przekazywania sobie pozytywnych słów także w sieci – dodaje Izabela Kwiatkowska.

Na potrzebny akcji agencja VML Poland przygotowała stronę internetową www.slowamajamoc.com oraz film opublikowany na fanpage’u marki oraz na jej kanale YouTube. Działania w ramach pierwszego flightu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia 2016 roku. Towarzyszyć im będzie drugi spot, który zostanie wkrótce opublikowany.