X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Studio postprodukcyjne Efektura tworzy nowe spoty dla L’Oréala

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Logo studia postprodukcyjnego Efektura

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Główna reklama (projekt objął kilka spotów) tuszu do rzęs Volume Million Lashes to 60-sekundowy spot utrzymany w eleganckiej, czarno-białej kolorystyce. W roli głównej występuje dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Grażyna Torbicka, która w kwietniu 2016 roku została polską ambasadorką marki. Reklama subtelnie nawiązuje do jej największej pasji – kina.

Spot w reżyserii Kuby Kossaka powstał dzięki współpracy agencji McCann oraz domu produkcyjnego Lucky Luciano. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęło się studio Efektura.

„Współpraca przy kampanii dla tak dużej marki, jaką jest L’Oréal to kolejne z ciekawych wyzwań, z jakim przyszło nam się zmierzyć. Bardzo dobrze pracowało nam się z reżyserem spotu, Kubą Kossakiem, którego pełen profesjonalizm pozwolił na stworzenie naprawdę dobrego materiału. Wyniki wspólnego działania Efektury, agencji McCann oraz domu produkcyjnego Lucky Luciano będzie można oglądać w internecie. Emisja spotu planowana jest w serwisie YouTube, VOD oraz w social media.” – powiedział Piotr Bogucki, CEO studia postprodukcyjnego Efektura.





Reklama