X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twoja równowaga w nowej odsłonie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Twoja Równowaga

reklama


Platforma branded content

Platforma branded contentowa www.twojarownowaga.pl stanowi centrum komunikacji dla marki Jurajska i wpisuje się w długofalową strategię, opartą o koncepcję work-life ballance i znajdywanie równowagi między sferami życia: fizyczną, psychiczną i społeczną.
Portal powstał w ubiegłym roku i został podzielony na cztery główne filary odpowiedzialne za zachowanie życiowej harmonii: relacje, praca, samorealizacja i organizm, w których Jurajska podpowiada, jak odnaleźć spokój między szybkim tempem życia, nawałem pracy i obowiązkami domowymi.
Agencja INSIGNIA przygotowała nową odsłonę serwisu, inspirując się najnowszymi trendami. Layout portalu wpisuje się w stylistykę portali lifestyle’owych. Jego nowoczesny i bardzo atrakcyjny kafelkowy układ umożliwia lepszą prezentację treści tekstowych oraz video. Ponadto, strona jest oparta na strukturze typu "one-page", dzięki czemu użytkownik może poruszać się po niej za pomocą przesuwania myszki bądź przesuwania dłonią po ekranie smartfona bądź tabletu.

Video content

Portal został poszerzony o dział „filmy”, co związane jest z wdrażaniem przez markę Jurajska działań video contentowych. Do końca czerwca w sobotnim wydaniu „Pytania na Śniadanie” Karolina Malinowska prowadzi serię ekskluzywnych wywiadów z dziesięcioma gwiazdami kina, muzyki, sportu i mediów. Gwiazdy przez pryzmat swoich historii będą pokazywać jak radzą sobie z odnajdywaniem balansu między życiem prywatnym i zawodowym. Wywiady emitowane w TVP mają charakter teaseru do pełnych wywiadów, które można oglądnąć na kanale „Twoja Równowaga” na YouTube. W rozmowach o równowadze wzięli udział m.in. Jakub Wesołowski, Anna Cieślak i Maciej Musiał.

INSIGNIA współpracuje z marką Jurajska od 2014 r. Była odpowiedzialna za przygotowanie strategii marki, key visuale i kreacje graficzne zgodne z nowym pozycjonowaniem. Odpowiadała także za aktywację marki w mediach społecznościowych, launching nowych produktów z portfolio Jurajska, stworzenie, uruchomienie i prowadzenie serwisu www.twojarownowaga.pl, aktywności promocyjne on-line oraz zaplanowanie i wdrożenie działań video contentowych.