X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VML Poland z digitalową odsłoną kampanii Activia Challenge

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VML Poland z digitalową odsłoną kampanii Activia Challenge

reklama


Agencja VML Poland odpowiada za digitalową część kampanii Activia Challenge, w ramach której realizowany jest cykl video-coachingu, prowadzonego przez mentorkę i trenerkę biznesu Olgę Kozierowską, znaną szerzej kobietom z programu Sukces Pisany Szminką.

Video-coaching prowadzony przez Olgę Kozierowską, ambasadorkę kampanii Activia „Live InSync”, składa się z 4 odcinków dostępnych na kanale YouTube marki Activia. Celem cyklu filmów jest pomoc kobietom odpowiednio zaplanować, podejść do realizacji i wytrwać mimo kryzysów w noworocznych aspiracjach.

Do tej pory opublikowano trzy części cyklu:

Wyzwanie Activii odcinek 1: powiedz, czego pragniesz?

https://www.youtube.com/watch?v=qEmAeLetBTU

Wyzwanie Activii odcinek 2: powiedz, jak osiągniesz cel?

https://www.youtube.com/watch?v=XCvV6UdPH_E

Wyzwanie Activii odcinek 3: powiedz, jak utrzymasz motywację?

https://www.youtube.com/watch?v=61umY6z5hWc

Kampania jest wspierana między innymi działaniami reklamowymi w serwisie Facebook.

Kampanię Activia Challenge realizują agencje Y&R, VML Poland oraz dom mediowy Mediacom.