X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VML Poland z kampanią Mola Sensitive

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

mola_1VML Poland z kampanią Mola Sensitive
Mola Sensitive to 3-warstwowy papier toaletowy, który jest wzbogacony balsamem. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach. Mola Sensitive Rumianek + witamina E wzbogacony jest balsamem zawierającym cenne ekstrakty z rumianku i witaminy E, zaś Mola Sensitive Mleczko Kokosowe zawiera balsam z mleczka kokosowego. Dzięki temu papier chroni i pielęgnuje delikatną skórę. A w awaryjnej sytuacji – gdy pojawi się ups! – zastąpi na przykład waciki czy chusteczki higieniczne, które także charakteryzują się delikatnością.
Zobacz spot „Dotyk łagodności”:
Reklamy telewizyjne emitowane są w TVP, TVN, Polsat i kanałach tematycznych.
Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz prowadzi kampanię w serwisie Facebook. Planowanie i zakup mediów zrealizował Initiative Media.