X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R agencją digital sieci Netto Polska

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R x Netto

reklama


Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital. 

Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto Polska, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich wyżej wymienionych działań.

Cieszymy się na współpracę z agencja VMLY&R, która w toku przetargu pokazała wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone przez nas cele biznesowe.

Filip Fiedorow, CMO Netto Polska

Rozpoczynająca się współpraca z Netto Polska daje nam możliwość wykorzystania ogromnego doświadczenia agencji w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych dla kategorii retail. To również świetna okazja, by wspólnie szukać szans realizacji celów biznesowych poza tradycyjną komunikacją, szczególnie w momencie transformacji, w jakiej obecnie jest marka. Jesteśmy zbudowani tym, jak przeprowadzony został proces przetargowy i nie możemy doczekać się pierwszych wspólnych wyzwań.

Michał Banaszewski, chief business officer, VMLY&R

Agencja VMLY&R została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Netto Polska w listopadzie 2021 roku. Zaproszenie do niego otrzymały trzy agencje: Aponadto, z którą sieć współpracowała przez ostatnie dwa lata, a także VMLY&R i Digital Kingdom.