X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R Poland wraz z marką Lay’s w kampanii 360 stopni w 34 krajach Europy i Azji

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

LAY'S x VMLY&R

reklama


„Movies taste better with Lay’s" to hasło regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. To już czwarta odsłona tej platformy komunikacji.

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, że chipsy ziemniaczane to nie tylko idealne uzupełnienie wrażeń, jakie dostarczają nam seanse filmowe, ale także szansa na zbliżenie z ludźmi dzięki wspaniałym smakom. A ze znajomymi – jak ze smakami – im więcej, tym lepiej!

Stworzenie komunikacji, która w ramach tej platformy ma już swoją czwartą odsłonę było niewątpliwie sporym wyzwaniem, szczególnie mając na uwadze świetne wyniki poprzednich edycji. Wynieśliśmy ją jednak na kolejny poziom, przy jednoczesnym zachowaniu spójnej strategii marki i mocnym komunikacie ujętym na tyle uniwersalnie, że bez problemu możemy implementować kampanię na 34 rynki, które różni położenie geograficzne, język czy podłoże kulturowe.

Anna Góreczna, group account manager w VMLY&R Poland

W tegorocznym spocie telewizyjnym udowadniamy, że każdy kęs chipsów Lay’s potęguje wrażenia z oglądania filmów w domu. Pojawiający się znajomi głównego bohatera czy elementy kinowe, takie jak profesjonalne głośniki czy wygodne fotele wkomponowane w przestrzeń domową, w której dzieje się akcja, to tylko początek przygód z Lay’s rodem z filmu.
Ponownie przy tworzeniu kampanii dla marki współpracowaliśmy z reżyserem Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Serbii we współpracy z domem produkcyjnym Tuna Fish.
Polska:
Rosja:
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 34 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, digital, e-commerce oraz współpracę z influencerami.