reklama
TEEKANNE to jedna z najbardziej owocowych herbat na rynku. Zadaniem agencji było opracowanie konceptu, który tą owocowość podkreśli. Tak powstała big idea: I feel fruits!, czyli hymn na cześć mocno owocowego smaku TEEKANNE.
– Głównym bohaterem całej marki TEEKANNE jest charakterystyczny czajniczek, dlatego to właśnie jemu chcieliśmy w naszej kampanii oddać…głos. I jest to głos donośny i bardzo funkowy. Wiedzieliśmy, że muzyka będzie ważnym elementem tej reklamy, więc wszystko się tutaj kręci wokół niej. Czajniczek śpiewa, łyżki tańczą, a herbata wybornie smakuje, sprawiając, że wszystko tutaj „feels fruits” – mówi Łukasz Skalik, Creative Director, Insignia.
Wyzwaniem realizacyjnym spotu było uzyskanie realnego efektu animacji, co udało się dzięki nagraniom prawdziwych owoców w ruchu, a następnie połączenia odpowiednich warstw na etapie animacji komputerowej.
– Cieszymy się, że udało nam się pozyskać ekspertów reklamy do stworzenia naszej nowej kampanii na Europę Środkowo-Wschodnią. TEEKANNE jest światowym liderem w produkcji herbat owocowych
i ziołowych, ale nadal chcemy zwiększać świadomość naszej marki w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. INSIGNIA stworzyła dla nas innowacyjną kampanię, która odzwierciedla naszą kluczową cechę produktu – najlepszy smak, który sprawia, że czujesz się dobrze – mówi Elke Kickinger, Head of Marketing Department Europy Środkowej i Wschodniej, TEEKANNE Austria.
– Insignia była jedyną polską agencją, zaproszoną do przetargu TEEKANNE. Udało nam się wyprzedzić agencje z Czech i Austrii. Nasza wygrana, ze względu na skalę, cieszy więc podwójnie! Jednocześnie jesteśmy pierwszą polską agencją, która zrobiła międzynarodową kampanię dla marki, dlatego zaufanie ze strony klienta, jest dla nas naprawdę wielkim wyróżnieniem! – komentuje Maria Trojanowska, Senior Account Manager, Insignia.
Spoty marki TEEKANNE powstały w trzech wersjach 15, 10 i 6-sekundowej i są emitowane na rynkach pięciu państw – w Serbii, Słowenii, Czechach, na Słowacji oraz w Polsce.
Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii. Producentem spotów jest Filmokracja, reżyserią zajął się duet – Arek Żyłka oraz Tomasz Niedźwiedź, a postprodukcja spoczywała w rękach studia Badi Badi.