
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Dorota Piekarska z VMLY&R Poland w duecie z Joanną Wagner z Leo Burnett Warszawa w kategorii Digital wygrały polską edycję konkursu Young Creatives Cannes 2019. Druga zwycięska para to Damian Kitowski z VMLY&R Poland i Michał Oleksów z Cut The Mustard, którzy wygrali w kategorii Print (zdobywając też równocześnie nominację w kategorii Film).
Konkursu Young Creatives Cannes, skierowany do młodych pracowników branży kreatywnej i marketingowej, po raz kolejny wytypował najzdolniejszych. 24 kwietnia w Niebie, ogłoszono zwycięzców. Następnie organizatorzy zaprosili uczestników na Design Wars – pojedynek grafików przed publicznością.
Nagrody główne Young Creatives Cannes 2019, w poszczególnych kategoriach zdobyli:
- Albert Stęclik i Tomek Świstuń, Dziadek do Orzechów/K2 Precise, w kategorii PR
- Adam Kręgielewski i Mateusz Garbarczyk, Labcon, w kategorii MEDIA
- Damian Kitowski i Michał Oleksów, VMLY&R/Cut The Mustard, w kategorii PRINT
- Rozalia Kurant i Miłosz Zdunek, K2 Precise, w kategorii DESIGN
- Janina Szwykowska i Łukasz Kołakowski, McCann, w kategorii FILM
- Dorota Piekarska i Joanna Wagner, VMLY&R/Leo Burnett, w kategorii DIGITAL
- Karolina Kozakiewicz i Agnieszka Michalik, BNP Paribas, w kategorii CLIENTS
- Anna Jędryka, Havas Warsaw, w kategorii OPEN
Reklama