X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

[oferta archiwalna] Analityk Internetowy, Nr ref.: AI/03/DPM

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

[oferta archiwalna]

Firma

DPM Sp. z o.o.

Stanowisko

Analityk Internetowy, Nr ref.: AI/03/DPM

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne i techniczne
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych
  • Umiejętność implementacji narzędzi analitycznych
  • Umiejętność optymalizacji ścieżki konwersji
  • Umiejętność sporządzania zaawansowanych raportów analitycznych oraz rekomendacji
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi Google oraz innych narzędzi analityki internetowej
  • Znajomość języków (HTML, Flash, Javascript)
  • Mile widziana wiedza za zakresu UX/SEM/SEO
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i zdolności logicznego myślenia

Zakres obowiązków

  • Zbieranie, weryfikowanie i analizowanie danych dotyczących bieżącej działalności firmy w oparciu o odpowiednio dobrane i skonfigurowane narzędzia
  • Implementacja narzędzi analitycznych, konfiguracja Google Tag Manager, Google Analytics
  • Analizowanie i optymalizowanie ścieżki konwersji
  • Przeprowadzanie testów A/B
  • Przygotowanie rekomendacji zmian na stronie Internetowej firmy w celu zwiększenia popularności serwisu
  • Przygotowywanie raportów w oparciu o wdrożone narzędzia
  • Udział we wdrażaniu proponowanych rozwiązań

 

Kontakt

jmusialkadziela@dpm.com.pl

Dodatkowe informacje

Miejsce pracy: Częstochowa

Adres

Damrota 6/301, 40-022 Katowice



[oferta archiwalna]

reklama



  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne i techniczne

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych

  • Umiejętność implementacji narzędzi analitycznych

  • Umiejętność optymalizacji ścieżki konwersji

  • Umiejętność sporządzania zaawansowanych raportów analitycznych oraz rekomendacji

  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi Google oraz innych narzędzi analityki internetowej

  • Znajomość języków (HTML, Flash, Javascript)

  • Mile widziana wiedza za zakresu UX/SEM/SEO

  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i zdolności logicznego myślenia