[oferta archiwalna]
Firma
Absolvent.pl
Stanowisko
Art Director
Wymagania
Aplikuj do nas, jeżeli:
- masz świetne wyczucie i znajomość trendów webdesignu i reklamy poparte minimum trzyletnim doświadczeniem w branży
- chwalisz się zmysłem kreatywnym połączonym z darem wizualizowania koncepcji i przekładania ich na potrzeby biznesu, a to wszystko dokumentuje Twoje portfolio
- z łatwością tworzysz kreatywne Key Visuale i koncepcje graficzne kampanii reklamowych, również pod presją czasu
- sprawnie posługujesz się programami graficznymi pakietu Adobe i znasz się na DTP-ie
- samodzielność i terminowość to Twoje drugie i trzecie imię
- znasz język angielski na poziomie przynajmniej dobrym
Jeśli przejdziesz przez etap selekcji CV, zaprosimy cię na rozmowę i poprosimy o przygotowanie projektu. Jeśli zdecydujemy się go wdrożyć, zapłacimy za jego wykonanie.
Zakres obowiązków
Jako Art Director w Grupie Absolvent.pl będziesz:
- współtworzyć kreacje, które przełamią marazm i sztampę panującą na polskim rynku Employer Brandingu
- pracować przy projektach BTL oraz digital
- sprawować artystyczny nadzór nad projektami graficznymi dotyczącymi wszystkich produktów Grupy Absolvent.pl
- zarządzać zespołem grafików, inspirować ich do kreatywnych wizji i rozwoju
Kontakt
https://goo.gl/ila4dS
Dodatkowe informacje
Otrzymasz od nas:
- wynagrodzenie zgodne z Twoimi kompetencjami
- mnóstwo wyzwań i ogromną satysfakcję z udziału w realizacji różnorodnych projektów
- możliwość współpracy z większością firm z listy TOP 500
- okazję do rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się firm w Polsce
- pracę w młodym, lecz profesjonalnym zespole
Aplikuj poprzez link rekrutacyjny: https://goo.gl/ila4dS
Adres
Grochowska
306/308, 03-840 Warszawa
[oferta archiwalna]
Aplikuj do nas, jeżeli:
- masz świetne wyczucie i znajomość trendów webdesignu i reklamy poparte minimum trzyletnim doświadczeniem w branży
- chwalisz się zmysłem kreatywnym połączonym z darem wizualizowania koncepcji i przekładania ich na potrzeby biznesu, a to wszystko dokumentuje Twoje portfolio
- z łatwością tworzysz kreatywne Key Visuale i koncepcje graficzne kampanii reklamowych, również pod presją czasu
- sprawnie posługujesz się programami graficznymi pakietu Adobe i znasz się na DTP-ie
- samodzielność i terminowość to Twoje drugie i trzecie imię
- znasz język angielski na poziomie przynajmniej dobrym
Jeśli przejdziesz przez etap selekcji CV,
zaprosimy cię na rozmowę i poprosimy o przygotowanie projektu. Jeśli zdecydujemy się go wdrożyć, zapłacimy za jego wykonanie.
Reklama