X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Art Director

Firma

Absolvent.pl

Stanowisko

Art Director

Wymagania

Aplikuj do nas, jeżeli:

  • masz świetne wyczucie i znajomość trendów webdesignu i reklamy poparte minimum trzyletnim doświadczeniem w branży
  • chwalisz się zmysłem kreatywnym połączonym z darem wizualizowania koncepcji i przekładania ich na potrzeby biznesu, a to wszystko dokumentuje Twoje portfolio
  • z łatwością tworzysz kreatywne Key Visuale i koncepcje graficzne kampanii reklamowych, również pod presją czasu
  • sprawnie posługujesz się programami graficznymi pakietu Adobe i znasz się na DTP-ie
  • samodzielność i terminowość to Twoje drugie i trzecie imię
  • znasz język angielski na poziomie przynajmniej dobrym

Jeśli przejdziesz przez etap selekcji CV, zaprosimy cię na rozmowę i poprosimy o przygotowanie projektu. Jeśli zdecydujemy się go wdrożyć, zapłacimy za jego wykonanie.

Zakres obowiązków

Jako Art Director w Grupie Absolvent.pl będziesz:

  • współtworzyć kreacje, które przełamią marazm i sztampę panującą na polskim rynku Employer Brandingu
  • pracować przy projektach BTL oraz digital
  • sprawować artystyczny nadzór nad projektami graficznymi dotyczącymi wszystkich produktów Grupy Absolvent.pl
  • zarządzać zespołem grafików, inspirować ich do kreatywnych wizji i rozwoju

Kontakt

https://goo.gl/ila4dS

Dodatkowe informacje

Otrzymasz od nas:

  • wynagrodzenie zgodne z Twoimi kompetencjami
  • mnóstwo wyzwań i ogromną satysfakcję z udziału w realizacji różnorodnych projektów
  • możliwość współpracy z większością firm z listy TOP 500
  • okazję do rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się firm w Polsce
  • pracę w młodym, lecz profesjonalnym zespole

 

Aplikuj poprzez link rekrutacyjny: https://goo.gl/ila4dS

Adres

Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa

Aplikuj do nas, jeżeli:


  • masz świetne wyczucie i znajomość trendów webdesignu i reklamy poparte minimum trzyletnim doświadczeniem w branży

  • chwalisz się zmysłem kreatywnym połączonym z darem wizualizowania koncepcji i przekładania ich na potrzeby biznesu, a to wszystko dokumentuje Twoje portfolio

  • z łatwością tworzysz kreatywne Key Visuale i koncepcje graficzne kampanii reklamowych, również pod presją czasu

  • sprawnie posługujesz się programami graficznymi pakietu Adobe i znasz się na DTP-ie

  • samodzielność i terminowość to Twoje drugie i trzecie imię

  • znasz język angielski na poziomie przynajmniej dobrym


Jeśli przejdziesz przez etap selekcji CV, zaprosimy cię na rozmowę i poprosimy o przygotowanie projektu. Jeśli zdecydujemy się go wdrożyć, zapłacimy za jego wykonanie.