X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

[oferta archiwalna] Content Marketing Specialist

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

[oferta archiwalna]

Firma

Absolvent.pl

Stanowisko

Content Marketing Specialist

Wymagania

W związku ze zbliżającym się wprowadzeniem produktu na rynek, poszukujemy osoby na stanowisko Content Marketing Specialist, która będzie:

  • rozkochiwać użytkowników w produkcie dzięki perfekcyjnie dobranym słowom,
  • dbać o najlepszą jakość tekstu i spójność przekazu w różnych kanałach komunikacji (zarówno online jak i offline),
  • tworzyć zarówno chwytliwe hasła jak i świetne teksty marketingowe,
  • potrafić przełożyć skomplikowane koncepty na zrozumiałe i piękne copy.

Zakres obowiązków

Osoba na stanowisku Content Marketing Specialist, to osoba która:

  • chce uczestniczyć w projekcie od samego początku i czuć się współodpowiedzialny/a za jego sukces,
  • kocha pisać i doskonale wie czym jest dobre copy,
  • potrafi tworzyć spójną komunikację marketingową dostosowaną do odpowiedniej grupy docelowej,
  • zaraża innych swoją kreatywnością i pasją.

Kontakt

michal.adamczyk@kiwijobs.pl

Dodatkowe informacje

W zamian zaoferujemy Ci:

  • pracę nad innowacyjnym produktem Grupy Absolvent.pl o ogromnym potencjale i możliwość realnego wpływu na jego rozwój,
  • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji,
  • pracę na Macbooku, chyba że wolisz coś na Windowsie :)
  • pakiet prywatnej opieki medycznej oraz dofinansowanie do karty MultiSport.

Adres

Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa



[oferta archiwalna]

reklama


W związku ze zbliżającym się wprowadzeniem produktu na rynek, poszukujemy osoby na stanowisko Content Marketing Specialist, która będzie:


  • rozkochiwać użytkowników w produkcie dzięki perfekcyjnie dobranym słowom,

  • dbać o najlepszą jakość tekstu i spójność przekazu w różnych kanałach komunikacji (zarówno online jak i offline),

  • tworzyć zarówno chwytliwe hasła jak i świetne teksty marketingowe,

  • potrafić przełożyć skomplikowane koncepty na zrozumiałe i piękne copy.