X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Digital Content Specialist

Firma

Absolvent.pl

Stanowisko

Digital Content Specialist

Wymagania

Aplikuj do nas, jeżeli:

  • Jesteś kreatywny/a i lubisz pisać,
  • Wiesz co to dobry copywriting, branding i że SEO to nie japońska marka piwa,
  • Masz doświadczenie w pracy w marketingu, a social media ogarniasz bez mrugnięcia okiem,
  • Lubisz się rozwijać, podejmować nowe wyzwania i szybko się uczysz,
  • Posiadasz zdolność tworzenia spójnej komunikacji marketingowej dostosowanej do różnorodnych grup docelowych i różnych formatów,
  • Umiesz efektywnie zaplanować i zorganizować swoją pracę,
  • Jesteś: samodzielny/a, odpowiedzialny/a, rzetelny/a, gotowy/a na tzw. “Extra Mile”.

Zakres obowiązków

Jako Digital Content Specialist w Grupie Absolvent.pl będziesz:

  • Tworzyć angażujące i nietuzinkowe treści reklamowe pod kampanie promocyjne dla marek należących do grupy Absolvent.pl,
  • Rozwijać kreatywnie media społecznościowe należące do Grupy Absolvent.pl,
  • Tworzyć trafne i skuteczne treści marketingowe pod bieżące projekty dla Grupy Absolvent.pl (B2B oraz B2C),
  • Rozwijać dobre relacje z dziennikarzami, portalami internetowymi oraz środowiskami akademickimi,
  • Realizować nietypowe i pomysłowe akcje reklamowe Grupy Absolvent.pl,
  • Współpracować wewnątrz firmy z działami Performance oraz Design,

Kontakt

https://goo.gl/pSRqip

Dodatkowe informacje

W zamian otrzymasz od nas:

  • Wynagrodzenie zgodne z Twoimi kompetencjami,
  • Mnóstwo wyzwań i ogromną satysfakcję z udziału w realizacji różnorodnych projektów,
  • Możliwość rozwoju w jednej z najszybciej rozwijających się firm w Polsce,
  • Nieformalną atmosferę w pracy z młodym, pełnym różnorodnych osobowości acz profesjonalnym zespole

Aplikuj za pośrednictwem linku rekrutacyjnego: https://goo.gl/pSRqip

Adres

Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa

Aplikuj do nas, jeżeli:


  • Jesteś kreatywny/a i lubisz pisać,

  • Wiesz co to dobry copywriting, branding i że SEO to nie japońska marka piwa,

  • Masz doświadczenie w pracy w marketingu, a social media ogarniasz bez mrugnięcia okiem,

  • Lubisz się rozwijać, podejmować nowe wyzwania i szybko się uczysz,

  • Posiadasz zdolność tworzenia spójnej komunikacji marketingowej dostosowanej do różnorodnych grup docelowych i różnych formatów,

  • Umiesz efektywnie zaplanować i zorganizować swoją pracę,

  • Jesteś: samodzielny/a, odpowiedzialny/a, rzetelny/a, gotowy/a na tzw. “Extra Mile”.