[oferta archiwalna] Firma
ContentHouse
Stanowisko
Dziennikarz freelancer
Wymagania
ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:
- art, czyli sztuka i kultura umiejętnie połączone z biznesem
- nowe technologie (m.in. retail, IT, kultura)
- bezpieczeństwo IT
- finanse (ubezpieczenia)
- medycyna (fizjoterapia, ortopedia, stomatologia)
- przemysł ciężki
Dodatkowo musisz:
- posiadać tz. „lekkie pióro”
- być komunikatywnym (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
- płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)
Zakres obowiązków
Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.
Kontakt
praca@contenthouse.pl Dodatkowe informacje
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).
JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI, POTRZEBUJEMY TWOJEJ ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH. PROSIMY O DOŁĄCZENIE PONIŻSZYCH ZGÓD DO MAILA Z TWOJĄ APLIKACJĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Adres
Podole
60, 30-394 Kraków
[oferta archiwalna] ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:
- art, czyli sztuka i kultura umiejętnie połączone z biznesem
- nowe technologie (m.in. retail, IT, kultura)
- bezpieczeństwo IT
- finanse (ubezpieczenia)
- medycyna (fizjoterapia, ortopedia, stomatologia)
- przemysł ciężki
Dodatkowo musisz:
- posiadać tz. „lekkie pióro”
- być komunikatywnym (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
- płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)