X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dziennikarz freelancer

Firma

ContentHouse

Stanowisko

Dziennikarz freelancer

Wymagania

ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • art, czyli sztuka i kultura umiejętnie połączone z biznesem
  • nowe technologie (m.in. retail, IT, kultura)
  • bezpieczeństwo IT
  • finanse (ubezpieczenia)
  • medycyna (fizjoterapia, ortopedia, stomatologia)
  • przemysł ciężki

Dodatkowo musisz:

  • posiadać tz. „lekkie pióro”
  • być komunikatywnym (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Prosimy o dołączenie klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków

ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:


  • art, czyli sztuka i kultura umiejętnie połączone z biznesem

  • nowe technologie (m.in. retail, IT, kultura)

  • bezpieczeństwo IT

  • finanse (ubezpieczenia)

  • medycyna (fizjoterapia, ortopedia, stomatologia)

  • przemysł ciężki


Dodatkowo musisz:

  • posiadać tz. „lekkie pióro”

  • być komunikatywnym (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)

  • płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)