X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dziennikarz freelancer

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Firma

ContentHouse

Stanowisko

Dziennikarz freelancer

Wymagania

ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • art, czyli sztuka i kultura umiejętnie połączone z biznesem
  • nowe technologie (m.in. retail, IT, kultura)
  • bezpieczeństwo IT
  • finanse (ubezpieczenia)
  • medycyna (fizjoterapia, ortopedia, stomatologia)
  • przemysł ciężki

Dodatkowo musisz:

  • posiadać tz. „lekkie pióro”
  • być komunikatywnym (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Prosimy o dołączenie klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków

ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:


  • art, czyli sztuka i kultura umiejętnie połączone z biznesem

  • nowe technologie (m.in. retail, IT, kultura)

  • bezpieczeństwo IT

  • finanse (ubezpieczenia)

  • medycyna (fizjoterapia, ortopedia, stomatologia)

  • przemysł ciężki


Dodatkowo musisz:

  • posiadać tz. „lekkie pióro”

  • być komunikatywnym (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)

  • płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)