X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Dziennikarz – freelancer

Firma

ContentHouse

Stanowisko

Dziennikarz – freelancer

Wymagania

ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • zdrowie
  • medycyna
  • technologie IT
  • technologie związane z rynkiem budowlanym
  • finanse, księgowość, biznes
  • rynek pracy, HR

 

Takie warunki musisz spełnić, żeby z nami pracować:

• specjalizacja dziennikarska w przynajmniej jednej z wymienionych wyżej branż
• „lekkie pióro”
• komunikatywność
• płynna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:
CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House Sp. z o. o..
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków

ContentHouse, agencja content marketingowa, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu oraz obsłudze portali branded contentowych dla firm, szuka do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • zdrowie
  • medycyna
  • technologie IT
  • technologie związane z rynkiem budowlanym
  • finanse, księgowość, biznes
  • rynek pracy, HR

 

Takie warunki musisz spełnić, żeby z nami pracować:

• specjalizacja dziennikarska w przynajmniej jednej z wymienionych wyżej branż
• „lekkie pióro”
• komunikatywność
• płynna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)