X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

[oferta archiwalna] Interactive Media Planner

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

[oferta archiwalna]

Firma

ContentHouse

Stanowisko

Interactive Media Planner

Wymagania

Szukamy osoby kreatywnej i dobrze czującej się w technicznych aspektach digital marketingu. Jeśli lubisz odkrywać nowe formaty reklamowe, uczyć się nowych narzędzi i wprowadzać usprawnienia w kampaniach, to aplikuj koniecznie.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

Miejsce pracy: Kraków lub cała Polska :)

  • Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych
  • Znajomość aktualnych trendów (digital)
  • Znajomość zagadnień związanych z CRO i UX
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Dobra znajomość takich narzędzi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (mile widziane Google Data Studio i Google Tag Manager)
  • Dobre oko do reklam (pisanie krótkich tekstów reklamowych i briefowanie kreacji)
  • Zdolność do szybkiej nauki nowych narzędzi marketingowych
  • Podstawowa znajomość HTML
  • Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem
  • Dobra znajomości języka angielskiego (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj ;) )
  • Znajomość pakietu Office
  • Śledzenie trendów oraz innowacji w digital marketingu i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok

Zakres obowiązków

  • Planowanie kampanii mediowych (tworzenie strategii mediowych w oparciu o cele biznesowe Klientów, kosztorys, prezentacja sprzedażowa)
  • Wyznaczanie KPI kampanii mediowych, estymacje skuteczności planowanych kampanii mediowych
  • Optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników (kampanie sprzedażowe, leadowe i wizerunkowe)
  • Udział w realizacji projektów z zakresu analityki, social mediów, chatbotów i marketing automation
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzenia kampanii mediowych
  • Bezpośrednia obsługa kampanii: Google Ads, Facebook, Instagram
  • Bezpośredni kontakt z Klientem w zakresie bieżącej obsługi (odpowiedzi na zapytania, przygotowanie zestawień i raportów)

Kontakt

praca@contenthouse.pl

Dodatkowe informacje

Za serce włożone w pracę możemy zaoferować Ci:

  • Pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • Dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • Możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my :)
  • Możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań (np. krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków w przypadku różnych typów projektów itp. - zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres praca@contenthouse.pl.

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Interactive Media Planner - SOCIALPRESS”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków



[oferta archiwalna]

reklama


Szukamy osoby kreatywnej i dobrze czującej się w technicznych aspektach digital marketingu. Jeśli lubisz odkrywać nowe formaty reklamowe, uczyć się nowych narzędzi i wprowadzać usprawnienia w kampaniach, to aplikuj koniecznie.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

Miejsce pracy: Kraków lub cała Polska :)


  • Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych

  • Znajomość aktualnych trendów (digital)

  • Znajomość zagadnień związanych z CRO i UX

  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia

  • Dobra znajomość takich narzędzi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (mile widziane Google Data Studio i Google Tag Manager)

  • Dobre oko do reklam (pisanie krótkich tekstów reklamowych i briefowanie kreacji)

  • Zdolność do szybkiej nauki nowych narzędzi marketingowych

  • Podstawowa znajomość HTML

  • Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem

  • Dobra znajomości języka angielskiego (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj ;) )

  • Znajomość pakietu Office

  • Śledzenie trendów oraz innowacji w digital marketingu i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta

  • Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok