[oferta archiwalna]
Firma
ContentHouse
Stanowisko
Interactive Media Planner
Wymagania
Szukamy osoby kreatywnej i dobrze czującej się w technicznych aspektach digital marketingu. Jeśli lubisz odkrywać nowe formaty reklamowe, uczyć się nowych narzędzi i wprowadzać usprawnienia w kampaniach, to aplikuj koniecznie.
Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!
Miejsce pracy: Kraków lub cała Polska :)
- Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych
- Znajomość aktualnych trendów (digital)
- Znajomość zagadnień związanych z CRO i UX
- Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
- Dobra znajomość takich narzędzi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (mile widziane Google Data Studio i Google Tag Manager)
- Dobre oko do reklam (pisanie krótkich tekstów reklamowych i briefowanie kreacji)
- Zdolność do szybkiej nauki nowych narzędzi marketingowych
- Podstawowa znajomość HTML
- Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem
- Dobra znajomości języka angielskiego (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj ;) )
- Znajomość pakietu Office
- Śledzenie trendów oraz innowacji w digital marketingu i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
- Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok
Zakres obowiązków
- Planowanie kampanii mediowych (tworzenie strategii mediowych w oparciu o cele biznesowe Klientów, kosztorys, prezentacja sprzedażowa)
- Wyznaczanie KPI kampanii mediowych, estymacje skuteczności planowanych kampanii mediowych
- Optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników (kampanie sprzedażowe, leadowe i wizerunkowe)
- Udział w realizacji projektów z zakresu analityki, social mediów, chatbotów i marketing automation
- Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzenia kampanii mediowych
- Bezpośrednia obsługa kampanii: Google Ads, Facebook, Instagram
- Bezpośredni kontakt z Klientem w zakresie bieżącej obsługi (odpowiedzi na zapytania, przygotowanie zestawień i raportów)
Kontakt
praca@contenthouse.pl
Dodatkowe informacje
Za serce włożone w pracę możemy zaoferować Ci:
- Pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
- Możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
- Dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
stabilne zatrudnienie
- Możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
- Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my :)
- Możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
- Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)
Jak aplikować?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:
- CV,
- dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań (np. krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków w przypadku różnych typów projektów itp. - zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).
Swoją aplikację wyślij na adres praca@contenthouse.pl.
W tytule maila prosimy o wpisanie: „Interactive Media Planner - SOCIALPRESS”.
Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.
Adres
Podole
60, 30-394 Kraków
[oferta archiwalna]
Szukamy osoby kreatywnej i dobrze czującej się w technicznych aspektach digital marketingu. Jeśli lubisz odkrywać nowe formaty reklamowe, uczyć się nowych narzędzi i wprowadzać usprawnienia w kampaniach, to aplikuj koniecznie.
Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!
Miejsce pracy: Kraków lub cała Polska :)
- Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych
- Znajomość aktualnych trendów (digital)
- Znajomość zagadnień związanych z CRO i UX
- Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
- Dobra znajomość takich narzędzi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (mile widziane Google Data Studio i Google Tag Manager)
- Dobre oko do reklam (pisanie krótkich tekstów reklamowych i briefowanie kreacji)
- Zdolność do szybkiej nauki nowych narzędzi marketingowych
- Podstawowa znajomość HTML
- Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem
- Dobra znajomości języka angielskiego (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj ;) )
- Znajomość pakietu Office
- Śledzenie trendów oraz innowacji w digital marketingu i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
- Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok
Reklama