X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Key Account Manager w SCOOP.pl

Firma

AdNext

Stanowisko

Key Account Manager w SCOOP.pl

Wymagania

 

By być członkiem naszego zespołu musisz być osobą  kreatywną, otwartą, wszechstronną oraz bardzo samodzielną  a pozostałe niezbędne wymagania to:

– bardzo dobra świadomość i dojrzałość handlowa,

– znajomość rynku mediów online ze szczególnym uwzględnieniem  środowiska  blogosfery

– min 3 letnie w sprzedaży online

– udokumentowane i poparte przykładami realizacje działań,

– bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (szczególnie: Excel i Power Point oraz swobodne przyswajanie wiedzy w środowisku programów CRM),

– zainteresowanie nowymi technologiami

 

 

Zakres obowiązków

Prowadzenie działań sprzedażowych na przydzielonych produktach ( sprzedaż strategii blogowych i content marketingowych).

Opracowywanie i przygotowywanie produktów/ofert  sprzedażowych..

Aktywna obsługa  bezpośrednich.

Budowanie długofalowych relacji B2B.

Współudział w opracowywaniu prezentacji handlowych.

Realizacja przydzielonych budżetów sprzedażowych.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Oferujemy:
– pracę w młodym, stabilnym zgranym zespole,
– możliwość rozwoju zawodowego,

– wszelkie narzędzia ułatwiające pracę,

– wynagrodzenie nielimitowane zależne od wyników handlowych

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)”.

Adres

Al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawa

 

By być członkiem naszego zespołu musisz być osobą  kreatywną, otwartą, wszechstronną oraz bardzo samodzielną  a pozostałe niezbędne wymagania to:

– bardzo dobra świadomość i dojrzałość handlowa,

– znajomość rynku mediów online ze szczególnym uwzględnieniem  środowiska  blogosfery

– min 3 letnie w sprzedaży online

– udokumentowane i poparte przykładami realizacje działań,

– bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (szczególnie: Excel i Power Point oraz swobodne przyswajanie wiedzy w środowisku programów CRM),

– zainteresowanie nowymi technologiami