[oferta archiwalna] Media planner
Firma: Schulz brand friendly, data: 12/01/2018
Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.
[oferta archiwalna] Firma
Schulz brand friendly
Stanowisko
Media planner
Wymagania
- 2-3 letnie doświadczenie w media planning / buing.
- Znajomość mediów i kanałów reklamowych on-line.
- Zrozumienie wzorców konsumpcji mediów i ścieżek zakupowych, modeli atrybucji konwersji zróżnicowanych grup docelowych.
- Umiejętność posługiwania się panelami / narzędziami służącymi do zakupu mediów on-line.
- Podążanie za zmianami i trendami na rynku mediów online.
- Umiejętność stworzenia media planu na bazie briefu mediowego, zwierającego opis narzędzi, punktów styku, ich logiki i założeń strategicznych.
- Rozumienie media planów jako przedłużenia szerszych planów marketingowych i strategii.
- Umiejętność planowania kluczowych wskaźników efektywności przy dostępnym budżecie, określonych celach biznesowych firmy i taktyce kampanii.
- Znajomość podstaw statystyki i analityki Internetu.
Zakres obowiązków
- Tworzenie media planów digital w oparciu o otrzymane założenia taktyczne i budżetowe.
- Praktyczna egzekucja efektywnego wykonania media planów, w tym budżetowanie, raportowanie, optymalizacja i fakturowanie.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami mediowymi.
Kontakt
rekrutacja@schulz.com.pl Dodatkowe informacje
Oferujemy:
- Pracę w jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce.
- Rozwój zawodowy.
- Pracę dla prestiżowych i znanych marek.
- Przyjazną atmosferę i dobrą kawę.
- Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy.
Adres
ul. Na Zjeździe
11, 30-527 Kraków
[oferta archiwalna]
- 2-3 letnie doświadczenie w media planning / buing.
- Znajomość mediów i kanałów reklamowych on-line.
- Zrozumienie wzorców konsumpcji mediów i ścieżek zakupowych, modeli atrybucji konwersji zróżnicowanych grup docelowych.
- Umiejętność posługiwania się panelami / narzędziami służącymi do zakupu mediów on-line.
- Podążanie za zmianami i trendami na rynku mediów online.
- Umiejętność stworzenia media planu na bazie briefu mediowego, zwierającego opis narzędzi, punktów styku, ich logiki i założeń strategicznych.
- Rozumienie media planów jako przedłużenia szerszych planów marketingowych i strategii.
- Umiejętność planowania kluczowych wskaźników efektywności przy dostępnym budżecie, określonych celach biznesowych firmy i taktyce kampanii.
- Znajomość podstaw statystyki i analityki Internetu.