X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Media planner

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Firma

Schulz brand friendly

Stanowisko

Media planner

Wymagania

  • 2-3 letnie doświadczenie w media planning / buing.
  • Znajomość mediów i kanałów reklamowych on-line.
  • Zrozumienie wzorców konsumpcji mediów i ścieżek zakupowych, modeli atrybucji konwersji zróżnicowanych grup docelowych.
  • Umiejętność posługiwania się panelami / narzędziami służącymi do zakupu mediów on-line.
  • Podążanie za zmianami i trendami na rynku mediów online.
  • Umiejętność stworzenia media planu na bazie briefu mediowego, zwierającego opis narzędzi, punktów styku, ich logiki i założeń strategicznych.
  • Rozumienie media planów jako przedłużenia szerszych planów marketingowych i strategii.
  • Umiejętność planowania kluczowych wskaźników efektywności przy dostępnym budżecie, określonych celach biznesowych firmy i taktyce kampanii.
  • Znajomość podstaw statystyki i analityki Internetu.

Zakres obowiązków

  • Tworzenie media planów digital w oparciu o otrzymane założenia taktyczne i budżetowe.
  • Praktyczna egzekucja efektywnego wykonania media planów, w tym budżetowanie, raportowanie, optymalizacja i fakturowanie.
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami mediowymi.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce.
  • Rozwój zawodowy.
  • Pracę dla prestiżowych i znanych marek.
  • Przyjazną atmosferę i dobrą kawę.
  • Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy.

Adres

ul. Na Zjeździe 11, 30-527 Kraków


  • 2-3 letnie doświadczenie w media planning / buing.

  • Znajomość mediów i kanałów reklamowych on-line.

  • Zrozumienie wzorców konsumpcji mediów i ścieżek zakupowych, modeli atrybucji konwersji zróżnicowanych grup docelowych.

  • Umiejętność posługiwania się panelami / narzędziami służącymi do zakupu mediów on-line.

  • Podążanie za zmianami i trendami na rynku mediów online.

  • Umiejętność stworzenia media planu na bazie briefu mediowego, zwierającego opis narzędzi, punktów styku, ich logiki i założeń strategicznych.

  • Rozumienie media planów jako przedłużenia szerszych planów marketingowych i strategii.

  • Umiejętność planowania kluczowych wskaźników efektywności przy dostępnym budżecie, określonych celach biznesowych firmy i taktyce kampanii.

  • Znajomość podstaw statystyki i analityki Internetu.