X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

New Business Manager

Firma

OX Media

Stanowisko

New Business Manager

Wymagania

Agencja Social Media&Interactive OX Media tworzy dedykowane rozwiązania z zakresu social media, e-PR’u oraz kampanii digital dla firm i korporacji. Do klientów OX Media należą takie marki jak: Volkswagen, Porsche, eurobank, NIVEA, Tyskie, Bols.

Jesteś w stanie wziąć na swoje barki odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe rozwijającego się oddziału w Warszawie? Posiadasz dużą wiedzę na temat branży agencyjnej, sektora social media oraz digial? Masz pomysł jak do naszego portfolio zaprzęgnąć takie marki jak Coca Cola czy Ikea? Prowadziłeś efektowne i efektywne prezentacje przed klientami po których Klient nie miał już żadnych wątpliwości, że to właśnie z Tobą powinien robić biznes? Jesteś dobrym strategiem, posiadasz dużo pomysłów na domknięcie sprzedaży? Wiesz co to dobry pitch?

Jeżeli po Twoich neuronach płyną digitalowe myśli, a sprzedaż to Twój żywioł aplikuj do nas!

* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w business development/new business w branży reklamowej,
* Doświadczenie w nowych mediach, w tym w digital’u, mobile i social media będzie bardzo istotne,
* Umiejętność tworzenia planów sprzedażowych,
* Potwierdzone wyniki sprzedażowe, z sukcesem wprowadzone plany sprzedażowe,
* Kierowanie się ideą – wyróżnij się albo zgiń,
* Umiejętności sporządzania ofert oraz negocjowanie kontraktów,
* Doświadczenie w kreowaniu i realizacji strategii z zakresu digital,
* Umiejętność tworzenia nieszablonowych prezentacji,
* Entuzjazm, pewność siebie, wysoka motywacja wewnętrzna,
* Umiejętność adaptacji i elastyczności w zmieniającym się otoczeniu rynkowym i pracy,
* Energiczność,
* Umiejętność szybkiego uczenia się,
* Pasja, oraz wiedza co to deadline i multitasking,
* Lista kontaktów, która na starcie może przynieść agencji realne zyski.

Zakres obowiązków

* Będziesz współpracował z CEO nad strategią rozwoju marki, kreowaniem nowych usług, strategią promocji i sprzedaży.
* Jako New Business Manager będziesz odpowiedzialny za generowanie nowych leadow, inicjowanie nowych kontaktów, tworzenie ofert sprzedażowych, będziesz też uczestniczył w tworzeniu strategii.
* Będziesz identyfikował wyzwania w obszarach strategii OX Media oraz wspierał rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami agencji.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Oferty prosimy przesyłać z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji przez Agencję OX Media (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.).

Adres

Niedźwiedzia 29 , 02-737 Warszawa

Agencja Social Media&Interactive OX Media tworzy dedykowane rozwiązania z zakresu social media, e-PR’u oraz kampanii digital dla firm i korporacji. Do klientów OX Media należą takie marki jak: Volkswagen, Porsche, eurobank, NIVEA, Tyskie, Bols.

Jesteś w stanie wziąć na swoje barki odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe rozwijającego się oddziału w Warszawie? Posiadasz dużą wiedzę na temat branży agencyjnej, sektora social media oraz digial? Masz pomysł jak do naszego portfolio zaprzęgnąć takie marki jak Coca Cola czy Ikea? Prowadziłeś efektowne i efektywne prezentacje przed klientami po których Klient nie miał już żadnych wątpliwości, że to właśnie z Tobą powinien robić biznes? Jesteś dobrym strategiem, posiadasz dużo pomysłów na domknięcie sprzedaży? Wiesz co to dobry pitch?

Jeżeli po Twoich neuronach płyną digitalowe myśli, a sprzedaż to Twój żywioł aplikuj do nas!

* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w business development/new business w branży reklamowej,
* Doświadczenie w nowych mediach, w tym w digital’u, mobile i social media będzie bardzo istotne,
* Umiejętność tworzenia planów sprzedażowych,
* Potwierdzone wyniki sprzedażowe, z sukcesem wprowadzone plany sprzedażowe,
* Kierowanie się ideą – wyróżnij się albo zgiń,
* Umiejętności sporządzania ofert oraz negocjowanie kontraktów,
* Doświadczenie w kreowaniu i realizacji strategii z zakresu digital,
* Umiejętność tworzenia nieszablonowych prezentacji,
* Entuzjazm, pewność siebie, wysoka motywacja wewnętrzna,
* Umiejętność adaptacji i elastyczności w zmieniającym się otoczeniu rynkowym i pracy,
* Energiczność,
* Umiejętność szybkiego uczenia się,
* Pasja, oraz wiedza co to deadline i multitasking,
* Lista kontaktów, która na starcie może przynieść agencji realne zyski.