X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

[oferta archiwalna] New Business Manager

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

[oferta archiwalna]

Firma

OX Media

Stanowisko

New Business Manager

Wymagania

Agencja Social Media&Interactive OX Media tworzy dedykowane rozwiązania z zakresu social media, e-PR’u oraz kampanii digital dla firm i korporacji. Do klientów OX Media należą takie marki jak: Volkswagen, Porsche, eurobank, NIVEA, Tyskie, Bols.

Jesteś w stanie wziąć na swoje barki odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe rozwijającego się oddziału w Warszawie? Posiadasz dużą wiedzę na temat branży agencyjnej, sektora social media oraz digial? Masz pomysł jak do naszego portfolio zaprzęgnąć takie marki jak Coca Cola czy Ikea? Prowadziłeś efektowne i efektywne prezentacje przed klientami po których Klient nie miał już żadnych wątpliwości, że to właśnie z Tobą powinien robić biznes? Jesteś dobrym strategiem, posiadasz dużo pomysłów na domknięcie sprzedaży? Wiesz co to dobry pitch?

Jeżeli po Twoich neuronach płyną digitalowe myśli, a sprzedaż to Twój żywioł aplikuj do nas!

* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w business development/new business w branży reklamowej,
* Doświadczenie w nowych mediach, w tym w digital’u, mobile i social media będzie bardzo istotne,
* Umiejętność tworzenia planów sprzedażowych,
* Potwierdzone wyniki sprzedażowe, z sukcesem wprowadzone plany sprzedażowe,
* Kierowanie się ideą – wyróżnij się albo zgiń,
* Umiejętności sporządzania ofert oraz negocjowanie kontraktów,
* Doświadczenie w kreowaniu i realizacji strategii z zakresu digital,
* Umiejętność tworzenia nieszablonowych prezentacji,
* Entuzjazm, pewność siebie, wysoka motywacja wewnętrzna,
* Umiejętność adaptacji i elastyczności w zmieniającym się otoczeniu rynkowym i pracy,
* Energiczność,
* Umiejętność szybkiego uczenia się,
* Pasja, oraz wiedza co to deadline i multitasking,
* Lista kontaktów, która na starcie może przynieść agencji realne zyski.

Zakres obowiązków

* Będziesz współpracował z CEO nad strategią rozwoju marki, kreowaniem nowych usług, strategią promocji i sprzedaży.
* Jako New Business Manager będziesz odpowiedzialny za generowanie nowych leadow, inicjowanie nowych kontaktów, tworzenie ofert sprzedażowych, będziesz też uczestniczył w tworzeniu strategii.
* Będziesz identyfikował wyzwania w obszarach strategii OX Media oraz wspierał rozszerzanie współpracy z obecnymi klientami agencji.

Kontakt

rekrutacja@oxmedia.pl

Dodatkowe informacje

Oferty prosimy przesyłać z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji przez Agencję OX Media (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.).

Adres

Niedźwiedzia 29 , 02-737 Warszawa



[oferta archiwalna]

reklama


Agencja Social Media&Interactive OX Media tworzy dedykowane rozwiązania z zakresu social media, e-PR’u oraz kampanii digital dla firm i korporacji. Do klientów OX Media należą takie marki jak: Volkswagen, Porsche, eurobank, NIVEA, Tyskie, Bols.

Jesteś w stanie wziąć na swoje barki odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe rozwijającego się oddziału w Warszawie? Posiadasz dużą wiedzę na temat branży agencyjnej, sektora social media oraz digial? Masz pomysł jak do naszego portfolio zaprzęgnąć takie marki jak Coca Cola czy Ikea? Prowadziłeś efektowne i efektywne prezentacje przed klientami po których Klient nie miał już żadnych wątpliwości, że to właśnie z Tobą powinien robić biznes? Jesteś dobrym strategiem, posiadasz dużo pomysłów na domknięcie sprzedaży? Wiesz co to dobry pitch?

Jeżeli po Twoich neuronach płyną digitalowe myśli, a sprzedaż to Twój żywioł aplikuj do nas!

* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w business development/new business w branży reklamowej,
* Doświadczenie w nowych mediach, w tym w digital’u, mobile i social media będzie bardzo istotne,
* Umiejętność tworzenia planów sprzedażowych,
* Potwierdzone wyniki sprzedażowe, z sukcesem wprowadzone plany sprzedażowe,
* Kierowanie się ideą – wyróżnij się albo zgiń,
* Umiejętności sporządzania ofert oraz negocjowanie kontraktów,
* Doświadczenie w kreowaniu i realizacji strategii z zakresu digital,
* Umiejętność tworzenia nieszablonowych prezentacji,
* Entuzjazm, pewność siebie, wysoka motywacja wewnętrzna,
* Umiejętność adaptacji i elastyczności w zmieniającym się otoczeniu rynkowym i pracy,
* Energiczność,
* Umiejętność szybkiego uczenia się,
* Pasja, oraz wiedza co to deadline i multitasking,
* Lista kontaktów, która na starcie może przynieść agencji realne zyski.