X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

PR Manager

Firma

Content House

Stanowisko

PR Manager

Wymagania

Jeżeli chcesz z nami pracować, powinieneś/powinnaś:
• posiadać min. 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku PR lub w dziale PR (po stronie agencji lub/i w dziale PR w firmie),
• znać specyfikę rynku mediów, środowiska dziennikarskiego i narzędzi PR, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social media,
• potrafić obsługiwać narzędzia do monitoringu mediów, np. Brand24, Monitori, Sotrender,
• mieć doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych,
• posiadać umiejętności redaktorskie,
• „lekkie pióro” to dodatkowy i bardzo mile widziany atut,
• kochać wystąpienia publiczne,
• mieć doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami,
• legitymować się kreatywnością w podejściu do nowych zadań,
• komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów – to Twoje wrodzone cechy,
• płynna znajomość języka angielskiego na poziome umożliwiającym swobodną komunikację i prezentację w tym języku – to podstawa!

Zakres obowiązków

PR Manager będzie odpowiedzialny za:
• współtworzenie oraz realizację strategii komunikacji agencji oraz klientów przez nas obsługiwanych,
• współpracę z zespołami: Strategii, Kreacji, Social Media, Client Service, IT,
• bieżący kontakt i budowanie relacji z mediami,
• organizację i koordynowanie wydarzeń specjalnych, np. konferencje prasowe, eventy,
• tworzenie materiałów prasowych,
• koordynację działań „Digital PR”, tj. m.in. blogosfera, content marketing.

Mile widziane:
• doświadczenie przy realizacji produkcji wideo na potrzeby działań PR (np. nadzór merytoryczny nad scenariuszem, ekipą produkcyjną),
• doświadczenie w zarządzaniu budżetem przeznaczonym na działania z zakresu employer branding.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Oferujemy:
• możliwość realizacji projektów PR dla znanych marek, m.in. Bosch, Siemens, Galbani, Unicard, Grupa PSB, Szkla.com, itp.
• rozwój zawodowy i podnoszenie kompetencji w zakresie komunikacji za pomocą nowych mediów oraz technologii,
• atrakcyjny system premiowy,
• prywatną służbę zdrowia,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w konferencjach i szkoleniach branżowych,
• pracę w zespole składającym się z samych fajnych ludzi – oczywiście będziesz mógł/mogła sam(a) sobie wyrobić na ten temat zdanie, nie narzucamy tego światopoglądu ;)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:
CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House Sp. z o. o..
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków

Jeżeli chcesz z nami pracować, powinieneś/powinnaś:
• posiadać min. 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku PR lub w dziale PR (po stronie agencji lub/i w dziale PR w firmie),
• znać specyfikę rynku mediów, środowiska dziennikarskiego i narzędzi PR, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social media,
• potrafić obsługiwać narzędzia do monitoringu mediów, np. Brand24, Monitori, Sotrender,
• mieć doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych,
• posiadać umiejętności redaktorskie,
• „lekkie pióro” to dodatkowy i bardzo mile widziany atut,
• kochać wystąpienia publiczne,
• mieć doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami,
• legitymować się kreatywnością w podejściu do nowych zadań,
• komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów – to Twoje wrodzone cechy,
• płynna znajomość języka angielskiego na poziome umożliwiającym swobodną komunikację i prezentację w tym języku – to podstawa!