[oferta archiwalna] Social Media Specialist
Firma: INSIGNIA, data: 06/09/2019
Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.
[oferta archiwalna]
Firma
INSIGNIA
Stanowisko
Social Media Specialist
Wymagania
- Co najmniej roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku oraz zarządzaniu kampaniami w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
- Kreatywność i głowa otwarta na nowości
- Chęć do nauki i śledzenia najnowszych trendów w social mediach
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Praca zespołowa oraz udział w spotkaniach z klientem
- Tworzenie treści, które będą zgodne ze strategią marki i wyznaczonymi celami.
Zakres obowiązków
- Planowanie, tworzenie i zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych w branży dom i ogród oraz employer branding (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Współtworzenie strategii komunikacji w SM
- Samodzielne tworzenie koncepcji publikacji
- Copywriting oraz współpraca z grafikiem
- Zarządzanie kampaniami mediowymi wspierającymi tworzone działania w przestrzeni Facebook Ads
- Rozszerzone raportowanie wyników
- Kontakt z klientem i udział w spotkaniach
Kontakt
a.ortman@insignia.pl
Dodatkowe informacje
Za serce włożone w pracę możemy Ci zaoferować:
- Naprawdę atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Stabilne zatrudnienie
- Ciągłe kształcenie i zaplanowany rozwój w strukturach firmy
- Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)
- Młody, zgrany zespół
- Wysokiej jakości sprzęt
- Regularne spotkania integracyjne
- Sportową motywację drużynową
- Porcję zdrowych owoców, słodkich pyszności i napojów
- Piłkarzyki, PlayStation, błogi relaks w chill roomie lub aktywną przerwę na rowerkach.
Adres
Podole
60, 30-394 Kraków
[oferta archiwalna]
- Co najmniej roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku oraz zarządzaniu kampaniami w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
- Kreatywność i głowa otwarta na nowości
- Chęć do nauki i śledzenia najnowszych trendów w social mediach
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Praca zespołowa oraz udział w spotkaniach z klientem
- Tworzenie treści, które będą zgodne ze strategią marki i wyznaczonymi celami.
Reklama