X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Specjalista ds. marketing automation Nr ref.: SMA/03/DPM

Firma

DPM Sp. z o.o.

Stanowisko

Specjalista ds. marketing automation Nr ref.: SMA/03/DPM

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (e-marketing, ux, e-biznes)
  • Minimum roczne doświadczenie w agencji lub po stronie Klienta w zakresie obsługi narzędzi do marketing automation oraz CRM
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Obsługa Excel na poziomie zaawansowanym
  • Tworzenie kampanii e-mail marketingowych, tworzenie triggerów i scenariuszy dla wybranych akcji wykonywanych przez Klienta
  • Znajomość metodyki prowadzenia testów A/B
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań

Zakres obowiązków

  • Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketing automation
  • Opracowywanie reguł oraz scenariuszy realizacji automatycznych akcji
  • Budowanie zaangażowania i lojalności klientów sklepu internetowego
  • Analiza i optymalizacja kampanii
  • Sporządzanie raportów
  • Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie treści
  • Współpraca z analitykiem

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Miejsce pracy: Częstochowa

Adres

Damrota 6/301, 40-022 Katowice


  • Wykształcenie wyższe (e-marketing, ux, e-biznes)

  • Minimum roczne doświadczenie w agencji lub po stronie Klienta w zakresie obsługi narzędzi do marketing automation oraz CRM

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Obsługa Excel na poziomie zaawansowanym

  • Tworzenie kampanii e-mail marketingowych, tworzenie triggerów i scenariuszy dla wybranych akcji wykonywanych przez Klienta

  • Znajomość metodyki prowadzenia testów A/B

  • Zdolność analitycznego myślenia

  • Umiejętność priorytetyzacji zadań