X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

[oferta archiwalna] Specjalisty ds. mediów społecznościowych

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

[oferta archiwalna]

Firma

Vision Consulting Group

Stanowisko

Specjalisty ds. mediów społecznościowych

Wymagania

- umiejętność prowadzenia kont w mediach społecznościowych oraz znajomość specyfikacji poszczególnych portali (Facebook, Twitter, Instagram, etc.),
- umiejętność planowania oraz prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku,
- umiejętność pisania tekstów promocyjnych z myślą o publikacji w Internecie (posty, teksty do newsletterów, artykuły sponsorowane),
- znajomość trendów internetowych (bieżące zmiany w regulaminie/algorytmie Facebooka, popularne hash tagi, etc.),
- umiejętność wykorzystania panelu administracyjnego WordPress (tworzenie stron internetowych, znajomość wtyczek, etc.),
- umiejętność analizy statystyk internetowych (np. podawanych przez Google Analytics),
- umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Google Adwords.
- doświadczenie w tworzeniu komunikatów, informacji i/lub artykułów prasowych

- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- chęć uczenia się i rozwijania
- kreatywne pióro
- komunikatywność i samodzielność
- skrupulatność i całościowe spojrzenie na projekty
- zaangażowanie
- swobodne posługiwanie się językiem angielskim
- własna inicjatywa
- umiejętności słuchania i komunikowania się

Zakres obowiązków

Oferujemy:
- brak nudy
- dynamiczną atmosferę
- możliwość uczenia się nowych rzeczy
- miejsce parkingowe
- doborowe towarzystwo

Kontakt

info@vcg.pl

Dodatkowe informacje

CV oraz list motywacyjny wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji prosimy przesyłać na adres info@vcg.pl.

Adres

Konopnickiej 8/1, 60-771 Poznań



[oferta archiwalna]

reklama


– umiejętność prowadzenia kont w mediach społecznościowych oraz znajomość specyfikacji poszczególnych portali (Facebook, Twitter, Instagram, etc.),
– umiejętność planowania oraz prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku,
– umiejętność pisania tekstów promocyjnych z myślą o publikacji w Internecie (posty, teksty do newsletterów, artykuły sponsorowane),
– znajomość trendów internetowych (bieżące zmiany w regulaminie/algorytmie Facebooka, popularne hash tagi, etc.),
– umiejętność wykorzystania panelu administracyjnego WordPress (tworzenie stron internetowych, znajomość wtyczek, etc.),
– umiejętność analizy statystyk internetowych (np. podawanych przez Google Analytics),
– umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Google Adwords.
– doświadczenie w tworzeniu komunikatów, informacji i/lub artykułów prasowych

– wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
– chęć uczenia się i rozwijania
– kreatywne pióro
– komunikatywność i samodzielność
– skrupulatność i całościowe spojrzenie na projekty
– zaangażowanie
– swobodne posługiwanie się językiem angielskim
– własna inicjatywa
– umiejętności słuchania i komunikowania się