X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Specjalisty ds. mediów społecznościowych

Firma

Vision Consulting Group

Stanowisko

Specjalisty ds. mediów społecznościowych

Wymagania

- umiejętność prowadzenia kont w mediach społecznościowych oraz znajomość specyfikacji poszczególnych portali (Facebook, Twitter, Instagram, etc.),
- umiejętność planowania oraz prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku,
- umiejętność pisania tekstów promocyjnych z myślą o publikacji w Internecie (posty, teksty do newsletterów, artykuły sponsorowane),
- znajomość trendów internetowych (bieżące zmiany w regulaminie/algorytmie Facebooka, popularne hash tagi, etc.),
- umiejętność wykorzystania panelu administracyjnego WordPress (tworzenie stron internetowych, znajomość wtyczek, etc.),
- umiejętność analizy statystyk internetowych (np. podawanych przez Google Analytics),
- umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Google Adwords.
- doświadczenie w tworzeniu komunikatów, informacji i/lub artykułów prasowych

- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- chęć uczenia się i rozwijania
- kreatywne pióro
- komunikatywność i samodzielność
- skrupulatność i całościowe spojrzenie na projekty
- zaangażowanie
- swobodne posługiwanie się językiem angielskim
- własna inicjatywa
- umiejętności słuchania i komunikowania się

Zakres obowiązków

Oferujemy:
- brak nudy
- dynamiczną atmosferę
- możliwość uczenia się nowych rzeczy
- miejsce parkingowe
- doborowe towarzystwo

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

CV oraz list motywacyjny wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji prosimy przesyłać na adres [email protected]

Adres

Konopnickiej 8/1, 60-771 Poznań

– umiejętność prowadzenia kont w mediach społecznościowych oraz znajomość specyfikacji poszczególnych portali (Facebook, Twitter, Instagram, etc.),
– umiejętność planowania oraz prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku,
– umiejętność pisania tekstów promocyjnych z myślą o publikacji w Internecie (posty, teksty do newsletterów, artykuły sponsorowane),
– znajomość trendów internetowych (bieżące zmiany w regulaminie/algorytmie Facebooka, popularne hash tagi, etc.),
– umiejętność wykorzystania panelu administracyjnego WordPress (tworzenie stron internetowych, znajomość wtyczek, etc.),
– umiejętność analizy statystyk internetowych (np. podawanych przez Google Analytics),
– umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Google Adwords.
– doświadczenie w tworzeniu komunikatów, informacji i/lub artykułów prasowych

– wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
– chęć uczenia się i rozwijania
– kreatywne pióro
– komunikatywność i samodzielność
– skrupulatność i całościowe spojrzenie na projekty
– zaangażowanie
– swobodne posługiwanie się językiem angielskim
– własna inicjatywa
– umiejętności słuchania i komunikowania się